יעקב שטרית: תומך בכצנלסון

מי שעמד בראש סניף הליכוד בתקופתו של אריאל שרון ושהיה מראשי הפועל אשדוד מודיע על תמיכתו במועמדותו של כצלנסון לראשות העירייה: "הכי מתאים"

פורסם בתאריך: 11.6.18 18:09

     

חיזוק למחנה כצנלסון: יעקב שטרית, דמות ציבורית מוכרת באשדוד, מודיע על תמיכתו במועמדותו בבחירות לראשות העירייה. שטרית היה בעשור הקודם יו"ר סניף הליכוד באשדוד ובעקבות ראש הממשלה שרון עבר גם הוא למפלגת קדימה.

ככל הנראה הוא לא ישתלב ברשימה למועצה כי הוא מעדיף להתמודד מטעמה על תפקיד יושב ראש המועצה הדתית בקדנציה הבאה. אחיו הוא הרב שמואל שטרית שיש הרואים בו מועמד עתידי לרב העיר.

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

כצנלסון. צילום: אורי קריספין

יעקב שטרית היה מראשי קבוצת הכדורגל הפועל אשדוד ולפני מספר שנים הקים את הפועל בני אשדוד. הוא הוא אדם מסורתי אך לדבריו אינו חושש מהתדמית האנטי חרדית של כצנלסון.

"הוא האיש המתאים, האיש הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון", אמר היום שטרית.

בבחירות הקודמות תמך שטרית ברשימתו של יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ – אשדוד תצליח. לדבריו, לפני כן קיבל הצעה לנהל את מטה תנועת אשדוד בתנופה בראשותו של ד"ר יחיאל לסרי, אך כשראה שהדבר לא יוצא לפועל, הסיק את המסקנות. בבחירות 2008 תמך בצבי צילקר לראשות העירייה וברשימתו למועצה.

כזכור, בשבוע שעבר היה זה מנהל מקיף ה' לשעבר יעקב לוי שהודיע על תמיכה בכצנלסון. נראה שכצנלסון פועל במרץ כדי להרחיב את השורות ולהגיע למחוזות אלקטורליים נוספים מעבר לגרעין הקשה שלו – הקהל הוותיק של דוברי הרוסית בעיר.

 

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר