גלבר. צילום: אורי קריספין
גלבר. צילום: אורי קריספין

גלבר הגיעה למועצה, עשתה קצת רעש והלכה (וידאו)

גלבר תקפה את לסרי שהוא כביכול עושה דברו של ג'קי בן זקן. יו"ר המועצה גבי כנפו לא איפשר לה להמשיך והיא קמה ויצאה. לאחר מכן כתבה בפייסבוק שלא תגיע לישיבות נוספות עד תום הקדנציה. לפרשת ההקלטות בכיכובה היא לא התייחסה

פורסם בתאריך: 6.6.18 21:19

     

חברת האופוזיציה הלן גלבר שהקלטותיה הבעייתיות מככבות בשבוע וחצי האחרון, הגיע לישיבת המועצה הערב, תקפה את ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי באומרה ש"מועצת העיר הפכה להיות החצר הפרטית של לסרי ושל הפטרון שלו", לקחה את הדברים שלה והלכה. לא לפני שהודיעה שלא תשתתף יותר בישיבות המועצה – שהפכו כלשונה ל"קרקס" – עד סוף הקדנציה.

קודם לכן, גלבר שהביאה עימה דפים מוכנים מהבית רצתה להמשיך ולהקריא מהכתב, אך ממלא מקום ראש העירייה גבי כנפו לא איפשר לה לעשות זאת. לאחר שיצאה הישיבה נמשכה לפי סדר היום המתוכנן.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


לאחר שעזבה עלה בדף שלה בפייסבוק פוסט שהמשיך באותו קו: "מי שיושב על כיסא ראש העיר הוא לא ראש העיר בפועל, לסרי הוא בובה של פטרונו שמפעיל אותו כמריונטה על חוט ומשחק בו לצרכיו… כל הדיונים זה רק על מה שכדאי ללסרי ומקורביו, זה לא מועצת עיר לצערי, זה קרקס. לא אקח חלק בקרקס הזה עד לכינון המועצה החדשה בראשותי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר