לסרי מברך את האדמו"ר מבעלז לרגל נישואי נכדו, אמש בירושלים
לסרי מברך את האדמו"ר מבעלז לרגל נישואי נכדו, אמש בירושלים

צעד נוסף בדרך לתמיכה של 'אגודה' בלסרי

לדברי גורמים בציבור החרדי בעיר, קבוצת פעילים בעיקר מתוך חסידות גור, מנסה להוביל קו לוחמני נגד לסרי, אולם לפי המסתמן, הדבר לא יעלה בידה

פורסם בתאריך: 4.6.18 12:11

     

ד"ר יחיאל לסרי הולך ומתקרב לקראת קבלת תמיכה במועמדותו לכהונה נוספת בראשות העירייה מצד אגודת ישראל: אמש התקבל לסרי בחסידות בעלז בירושלים בחמימות רבה ונפגש עם האדמו"ר במסגרת סעודת שבע ברכות לרגל נישואי נכדו של האדמו"ר.

כזכור, ש"ס, המפלגה החרדית הספרדית, כבר הודיעה שהיא תומכת בלסרי. יו"ר התנועה השר אריה דרעי בישר על כך לפני קרוב לשבועיים. על פי רוב ביהדות התורה, המפלגה החרדית האשכנזית, נוהגים להמתין עם הצהרות חותכות וחד משמעיות למועד קרוב יותר לבחירות.

על כל פנים, גורמים המקורבים לחסידות בעלז מציינים שניתן היה להתרשם, ולא בפעם הראשונה, מההערכה הרבה שרוחש האדמו"ר מבעלז ללסרי ומהאווירה החברית במקום. לסרי לחץ את ידי האדמו"ר בחום ואיחל לו "מזל טוב". לאחר מכן הושב על בימת הכבוד לצידם של חבר מועצת העיר אשדוד הרב אפרים וובר וחבר הכנסת הרב ישראל אייכלר.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אמנם ההחלטה הרשמית אודות זהות מועמדה של אגודת ישראל באשדוד תתקבל כנראה כחודשיים לפני הבחירות, אולם העובדה שלסרי זוכה לקבלת פנים חמימה בחסידות בעלזא – הפלג החסידי השני בגודלו בעיר אשדוד – בעיתוי כה רגיש, פחות מחמישה חודשים לפני ההליכה לקלפיות, מלמדת על הנטיה הטבעית של אגודה.

"אגודת ישראל תתמוך במועמד שישמור על הסטטוס קוו באשדוד ויציג יכולת לנצח את הבחירות, לפי שעה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הינו בעל הסיכויים הסבירים ביותר להוכיח זאת", אמר בסיום הערב אפרים וובר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר