גלבר

"אלחם בשחיתות": הלן גלבר מציגה את מצע הבחירות

עם התקרב יום הבוחר פורסת גלבר את משנתה, בקצרה ועל קצה המזלג עבור תושבי העיר שטרם החליטו מה יצביעו בקלפי. לראשונה מאז מחאת השבת גלבר מתייחסת, אמנם ברמז לסוגיית יום השבת והמתח בין האוכלוסיות. ומה דעתה על התחבורה בעיר?

פורסם בתאריך: 15.5.18 19:44

     

חברת מועצת העיר והאישה היחידה המתמודדת לתפקיד ראשות העיר אשדוד מוסרת היום, כלצי שנה טרם הבחירות את מצע הבחירות.
"בעשור האחרון אני מלווה את עירנו האהובה כחברת מועצה ולמדתי לעומק את החוזקות והחולשות של העיר. הצבתי לעצמי תכנית עבודה מסודרת ואני מתחייבת לשנות את פני העיר בשישה תחומים שונים:
חיים ביחד חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים, מלחמת חורמה בשחיתות, פתרונות תעסוקה איכותיים, אחזיר את הילדים שלנו לעיר עם פתרונות דיור מגוונים, אתקן את הגיהנום התחבורתי שנוצר בעיר ואתאים את מערכת החינוך לדרישות של ימינו".

בשבועות הקרובים אחשוף את התכנית המלאה בכל אחד מהתחומים, בינתיים, קבלו הצצה אל הנושאים העיקריים בהם אטפל בתור ראש עיר".

אז על מה הלן מדברת?

על הדיור, השחיתות החינוך, התחבורה והתעסוקה שאותם היא רוצה לקדם, בדומה למתמודדים נוספים.

בנוגע לשאלת הליבה של העיר ומרקם החיים בין האוכלוסייה החילונית, הדתית, המסורתית והחרדית כמו גם בין מגדרים וקבוצות אתניות גלבר מפתיעה ומצהירה "אתן מענה לכל הצרכים של כל תושבי אשדוד בימי חול ובשבת", עד עתה החליטה גלבר במודע שלא להציג את עמתה בנושא מאבק השבת, אך היה ידוע כי תצטרך להציג מצע ברור עם התקרב יום הבוחר. אך כרגע זה לא מספיק לבוחרים שמעוניינים לדעת מה המשמעות המעשית להצהרה הזו וכיצד היא תבוא לידי ביטוי? האם כמו שאמר לחמני כי הוא מתחייב לפתוח את כל מוסדות העיר ובכללם הספרייה העירונית, המתנס"ים ומוקדי התרבות לכלל ביום המנוחה או האם בשיטה הנוכחית בה כבוד השבת עולה על ערך הפנאי?

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר