נורית טופז ושלי וולושין. צילום: תנועת תושווים
נורית טופז ושלי וולושין. צילום: תנועת תושווים

"הגיע הזמן לשוויון הזדמנויות לכולם": שלי וולושין חירשת מלידה הצטרפה לתנועת תשווים באשדוד

שלי וולושין, חירשת מלידה, הצטרפה לתנועת תושווים ותהיה בחמישיה הראשונה ברשימת התנועה למועצת העיר. שלי הודיעה על הצטרפותה בשפת הסימנים בסרטון פייסבוק: "אני מאמינה בחזון אותו מובילה תנועת תושווים ולכן אני חלק ממנה". נורית טופז יו"ר התנועה: "תנועת תושווים הנה הקול של כל אלו שקולם אינו נשמע"

פורסם בתאריך: 27.6.23 21:23

     

התנועה שחרטה על דגלה שוויון הזדמנויות לכולם, ממשיכה לצבור לרשימתה שורת אנשים מכל שכבות האוכלוסיה במטרה להציג רשימה שוויונית ולפעול למען כולם. חברה נוספת שהודיעה על הצטרפותה לתנועה היא שלי וולושין, חירשת מלידה, שהודיעה על כך בסרטון פייסבוק מרגש בשפת הסימנים.

 

 

"שלום שמי שלי וולושין, חירשת מלידה תושבת אשדוד, אני נשואה לשי גם חירש. ולנו 2 ילדים שומעים נפלאים", פירטה שלי. "אני מאמינה בחזון אותו מובילה תנועת תושווים בראשות נורית טופז ולכן אני חלק ממנה. אני מזמינה אתכם חבריי ומכריי להצטרף אלינו. הגיע זמן תושווים". שלי תהיה בחמישייה הראשונה ברשימת התנועה למועצת העיר אשדוד.

תנועת תושווים מובילה את האוכלוסיות המיוחדות, הנגישות, הגיל השלישי, בעלי החיים ואיכות הסביבה. לאחרונה הצטרפו לתנועה גם מאיה כהן, עו"ד דפנה ז'אק, עו"ס זיו כהן – העיוורת הראשונה שתכהן כחברת מועצה, גיא סער, סער גינסבורסקי, הרצל כחלון, פאבל טולצינסקי, הסופרת ורדה גנזך ועוד רבים – כולם מוכרים היטב באשדוד ומובילים בתחומם.

יו"ר "תושווים", נורית טופז. צילום: ירון קליין

יו"ר "תושווים", נורית טופז. צילום: ירון קליין

"אני מברכת על הצטרפותה של שלי היקרה לתנועת תושווים, אין ספק שמועצת העיר אשדוד הולכת לשנות את פניה וכך גם העיר אשדוד כולה", בירכה נורית טופז יו"ר תנועת תושווים. "תנועת תושווים הנה הקול של כל אלו שקולם אינו נשמע, הגיע הזמן לשוויון הזדמנויות לכולם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר