גם בקיץ כפר הנוער כנות- נעמת שוקק חיים. צילום: כפר הנוער כנות-נעמת

גם בקיץ: כפר הנוער כנות – נעמת שוקק חיים

בשבוע שעבר התקיימו מכינות קיץ לתלמידי כפר הנוער כנות – נעמת. מכינה אחת יועדה לחיזוק פערים לימודים שנוצרו בשל משבר הקורונה, ואילו מכינה שנייה לקליטת 100 תלמידים חדשים

פורסם בתאריך: 27.7.20 21:25

     

כפר הנוער כנות – נעמת קיים מכינות קיץ לתלמידי הכפר. מכינה ראשונה יועדה ל – 30 תלמידים מכיתות ז' – ח' במטרה לצמצם פערים לימודיים שנוצרו בשל משבר הקורונה. מכינה שנייה יועדה לקליטת 100 תלמידים חדשים מכיתות ז' – יא' לקראת שנת הלימודים הבאה. המכינות התקיימו בשבוע שעבר למשך שישה ימים וזכו להצלחה ותגובות נלהבות בקרב ההורים והתלמידים.

"בעת משבר הקורונה בנינו לתלמידים תוכניות לימודיות אישיות, התלמידים בליווי המורים עבדו בחריצות והתמדה על החומר הנלמד, יחד עם זאת ראינו שאצל חלק מהתלמידים נוצרו פערים לימודיים אותם רצינו לצמצם לקראת שנת הלימודים הבאה. מכינות הקיץ נועדו למלא את אותו רצון. בנוסף, הזמנו למכינה תלמידים עולים חדשים לחיזוק השפה העברית", מסבירה גרסיה סויסה, מנהלת חטיבת הביניים בכפר הנוער כנות – נעמת ומוסיפה, "אני מאמינה שצריך לתפוס את הפער בזמן, לפני שקשה לצמצמו, זוהי החשיבות שעמדה למול עינינו ואני שמחה שהתלמידים והמורים שהגיעו ללמוד וללמד היו מגויסים ושותפים למודל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




איך התלמידים הגיבו ללמידה בקיץ?

"בשל תקופת הקורונה אנו לא יכלנו לחייב את התלמידים לבוא, אבל הם הגיעו בשמחה ורצון רב, הם ראו את החשיבות שבדבר, את העובדה שזה לטובתם. בסיום המכינה קיבלתי הודעות מרגשות מהורים שהודו לנו על היוזמה, אחת האמהות כתבה לי שהבת שלה מעולם לא חזרה נרגשת ושמחה כפי שחזרה מהמכינה".

רויטל גז סקגיו, סגנית מנהלת חטיבת הביניים מחזקת את מילותיה של סויסה, "התלמידים אוהבים לבוא לכפר גם אם זה ללימודים, בין השיעורים סיפקנו להם פעילויות חברתיות מהנות ומעשירות, לדוגמא עיצוב ספסלי הכפר וקירות הכפר – הם היו אחראים על הפנים של הכפר".

במקביל למכינה לחיזוק לימוד התקיימה מכינה לקליטת תלמידים חדשים, "במכינה בחנו את היכולות הלימודיות של התלמידים והאינטראקציות החברתיות שלהם בקבוצה. סיפקנו להם הכרות והצצה לחיי היום יום שבכפר", מסבירה סויסה, "בבקרים התלמידים היו בבית הספר ואחר הצהרים היו בפעילויות חברתיות בפנימייה, קיים שיתוף פעולה מלא בין צוות בית הספר לצוות הפנימיה לבניית מכינה עשירה לתלמידים וזה הורגש בשטח".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר