תלמידי הקורס במצדה

כפר הנוער כנות: מפקד חדש נולד

23 תלמידי כיתות יא' מכפר הנוער כנות – נעמת סיימו קורס מ"כים במסגרת לימודי המשטרה בכפר. סיום הקורס צוין במסלול סוף מסלול במצדה, שם קיבלו תעודות מפקד כיתה

פורסם בתאריך: 29.6.20 11:23

     

23 תלמידים מכיתות יא' סיימו קורס מ"כים של לימודי המשטרה בכפר הנוער כנות – נעמת. התלמידים ציינו את סיום הקורס במסלול סוף מסלול במצדה. בשני בארבע לפנות בוקר החלו לעלות על המצדה דרך שביל הסוללה, במצדה כל שני חניכים קיבלו אתר על ההר, הכינו עליו הסבר קצר והובילו אליו מהנקודה של הזוג הקודם. לאחר מכן נערך טקס קצר ומרגש על ההר בו קיבלו התלמידים תעודות מפקד כיתה. לסיום, התלמידים נסעו לביקור בבריכות בעין גדי.

"התלמידים עלו להר משביל הסוללה וירדו מההר בשביל הנחש. התלמידים התמקצעו בניווט והדרכה. טקס הסיום על ההר היה מרגש מאוד", אומר דן שחם, רב פקד במחלקת חינוך באגף הדרכה במשטרת ישראל.
שחם מוסיף, "תלמידי כיתה יא' במסלול המשטרתי משתתפים בקורס מ"כים. הקורס מכשיר אותם לתפקידי הנהגה בכפר. ההכשרה כוללת ניווטים, כושר גופני, טיפוס וקשירות, יחידות מורשת קרב ולמידת הדרכה טובה. הקורס מקנה לבוגריו תעודת הסמכה ואת שרוך הפיקוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כ-120 תלמידים מכיתות י' עד יב' משתתפים במסלול ללימודי משטרה הפועל בכנות מזה 15 שנה. התלמידים עוברים מסלול עיוני ומעשי. במסלול העיוני למדים סוציולוגיה, קרימינולוגיה ומדעי המשטרה. החומר העיוני מוכר לבגרות ברמה של חמש יחידות. במסלול המעשי, התלמידים מתנדבים במשמר האזרחי, במשטרה הכחולה או במג"ב.

תלמידי הקורס במצדה

"התלמידים במסלול המשטרתי לומדים מהי משטרה, מהי פקודת משטרה, מה המשימות העומדות למולה, מהו חוק וכיצד הוא משרת אותנו. התלמידים לומדים על נושא אלימות במשפחה, אלימות מינית, תקיפות, הסיוע שניתן לנפגעים, הסגה המשפטית והסמכות המשטרתית. בנוסף, חוק הנוער, חקירות ומודיעין ועוד", אומר שחם ומוסיף, "המטרה היא לחשוף את התלמידים לעבודת המשטרה על כל היבטיה ולייצר את ההבנה שהמשטרה היא למענם ולטובתם".

תלמידי הקורס במצדה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר