ראש העיר יחיאל לסרי ונציגי מועצת התלמידים באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

המאבק על מסיבות הסיום: ראש העיר מצדד בצעירי אשדוד

פורסם בתאריך: 17.6.20 14:34

     

בשבוע שעבר הפגינו תלמידי כיתות יב' באשדוד ברחבת העירייה באשדוד כשהם מבקשים מהעירייה לעזור להם להגיע לגורמי השפעה ולקיים בכל זאת את אירועי סוף השנה וסים הלימודים המסורתיים- מסיבות הסיום והנשפים.

הבוקר, שלח ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי מכתב לשר החינוך, חה"כ יואב גלנט, לשר הבריאות, חה"כ יולי אדלשטיין וליו"ר ועדת הקורונה של הכנסת, חה"כ יפעת שאשא ביטון. במכתב, פנה ראש העיר בבקשה לשקול את קיום מסיבות הסיום לבוגרי כיתות י"ב, תוך הקפדה על כללי הריחוק החברתי ועל הנחיות משרד הבריאות.

אמש נפגש גם ראש העיר עם נציגי מועצת התלמידים בעיר ואמר שהוא מקווה שפנייתו תיענה, על מנת שהתלמידים יוכלו לחגוג כמו שצריך את הרגע החשוב והמשמעותי הזה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במכתבו, ציין ראש העיר את סיועם הרב של בני הנוער במערך ההתנדבות, חלוקת המזון והפגת הבדידות, מאז פרוץ מגפת הקורונה. כמו גם את העובדה שהתלמידים עומדים לפני גיוסם לצה״ל, וקיום מסיבות הסיום יאפשר להם להיפרד בצורה ראויה ולהכיר תודה למוריהם.

"במסגרת ההגבלות שהוחלו בשל הקורונה, בוגרי יב' התבשרו שלא תתקיימנה מסיבות הסיום המסורתיות, החשובות מאוד להם, להוריהם, ולמוריהם שילוו אותם לאורך כל שנות הלימודים" הסביר ראש העיר לנמענים במכתבו. "ברם, מגבלות רבות הוסרו לאחרונה לרבות המגבלות קיום אירועים עד ל-250  אנשים. במאזן בין החלופות אני סבור שניתן לקיים אישור המסיבות  תוך שמירה על מגבלת כמות המשתתפים, ישיבה נפרדת, בהתאם לכיתות הלימוד, מסיכות וריחוק חברתי".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר