כנס 'לייב' ראשון להורים באדיבות: מחלקת גני ילדים

מחר באשדוד: כנס 'לייב' עבור הורים שילדיהם מתחילים ללמוד בגן עירוני בשנה הבאה

פורסם בתאריך: 14.6.20 20:31

     

לראשונה, ביוזמה של מנהל החינוך הורים באשדוד, יתקיים כנס 'לייב' בעמוד הפייסבוק של העירייה לקראת העלייה לגן עירייה בשנה הלימודים הבאה (תשפ״א).

פתיחת שנת לימודים מזמנת סקרנות, שאלות ו״פרפרים בבטן" לילדים אך גם להורים, במיוחד עם המעבר לגן עירוני. לאור הצלחת הכנס בשנה שעברה, סגנית רה״ע שרון מרק הממונה על חינוך הגיל הרך יחד עם מיכל שהם מנהלת מחלקת גני הילדים וצוות מומחיות, החליטו לקיים השנה כנס בזירת פייסבוק לייב על מנת להנגיש את המידע לכלל ההורים הן בתחום הרגשי, הפיזי, סדר היום בגן, גמילה מטיטולים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השידור יתקיים מחר (15.6), יום שני בשעה 20:30 בעמוד הפייסבוק של עיריית אשדוד. ניתן כבר להפנות שאלות מעתה וצוות המומחיות יתנו מענה בשידור עצמו:  https://www.facebook.com/Ashdod.municipality/

סגנית ראש העיר שרון מרק: ״שקיפות המידע והנגשתו להורים הצעירים הם ערך בלתי נפרד מהעשייה החינוכית העירונית. מפגש הלייב הנוכחי הוא סנונית ראשונה לקראת הנגשת המידע החינוכי באופן דיגיטלי רחב על כלל הרצף הגילאי והחינוכי. אנו מזמינות את ההורים להיפגש איתנו כאן מול המסך ביום שני ולהכיר את מערכת החינוך המצוינת שלנו לגיל הרך ואת הקליטה של ילדיכם לגני העירייה בשנת הלימודים הבאה״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר