הפגישה של בעלי לידרס אפ שמעון ממן ויניב נונה מאשדוד, בכנסת עם שר החינוך יואב גלנט. צילום: חברת לידרס אפ

ראשי חברת ״לידרס אפ״ מאשדוד נועדו עם שר החינוך גלנט

מייסדי החברה, תושבי העיר אשדוד נפגשו השבוע עם שר החינוך הנכנס יואב גלנט, פגישתם עסקה בנושא הכנסת כיתת ממר"ם למערכת החינוך בכל הארץ. בנושא זה צפויים עדכונים משמעותיים בקרוב מאוד

פורסם בתאריך: 2.6.20 11:46

     

בשנים האחרונות אנחנו שומעים לא מעט על חברת ״לידרס אפ״ טכנולוגיות בכל הקשור למערכת החינוך ולתוכניות חינוך מתקדמות. מייסדי החברה הינם תושבי העיר אשדוד וכיום מדובר בחברה המובילה בארץ בתחום החינוך הטכנולוגי.

החברה עובדת היום בבתי ספר בכל הארץ עם תוכניות לימוד מתקדמות בתחום הפיתוח, סייבר, רחפנים, ביוטכנולוגיה ועוד. החברה גם מפעילה את פרויקט "נגב קוד" של הרשות לפיתוח הנגב והגליל בכמעט 200 בתי ספר שונים. בשנה האחרונה החברה השיקה תוכנית מתקדמת מאוד בתחום הטכנולוגי "כיתת ממר"ם״ אשר במסגרת התוכנית, התלמידים לומדים מכיתה ז ועד כיתה י"ב את כל המקצועות הטכנולוגיים ברמה גבוהה מאוד ואף עוברים מבחנים חיצוניים וזוכים לתעודות יוקרתיות ומוכרות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כיתת ממר"ם התרחבה כבר לכמה בתי ספר בכמה אזורים שונים בארץ וכעת החברה פועלת להכנסת "כיתת ממר"ם״ באופן גורף לכל מערכת החינוך ובכך לתת הזדמנות מיוחדת לתלמידים רבים בארץ להשתלב ולהוביל בתחום. כאמור התוכנית מופעלת בשיתוף פעולה עם יחידת ממר"ם בצה"ל, התוכנית מאושרת ע״י משרד החינוך.

אתמול בכנסת נפגשו בעלי החברה, יניב נונה ושמעון ממן, עם שר החינוך הנכנס יואב גלנט, פגישתם עסקה בנושא הכנסת כיתת ממר"ם למערכת החינוך בכל הארץ. בנושא זה צפויים עדכונים משמעותיים בקרוב מאוד.

מהחברה נמסר: "בפגישה היה ניתן להבחין כי שר החינוך יואב גלנט מתכוון לפעול בכל הכח על מנת להביא את מערכת החינוך בישראל להיות המובילה בעולם. אין ספק שזה אתגר גדול ואנחנו מאחלים בהצלחה לשר החינוך יואב גלנט״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר