המנהלת החדשה של תיכון באר טוביה - חגית כראדי-גואטה. צילום: בן עמי קרן

מנהלת חדשה לתיכון באר טוביה

חגית כראדי-גואטה נבחרה לנהל את בית הספר שלאחרונה עבר טלטלות רבות. ראש המועצה אביבי: "נעמוד לצידה בדרך להוביל את התיכון לצמיחה והתפתחות"

פורסם בתאריך: 6.5.20 10:21

     

מנהלת חדשה מונתה לתיכון באר טוביה: חגית כראדי-גואטה.

היא מתגוררת בראשון לציון ומנהלת בהצטיינות בשנים האחרונות את חטיבת הביניים בתיכון מקיף קרית שרת בחולון שבה כ-700 תלמידים ומשמשת כחלק מצוות הניהול של התיכון המונה כאלפיים תלמידים. היא בעלת תעודת הוראה ותואר ראשון בסמינר הקיבוצים ובעלת תואר שני במינהל החינוך, בוגרת תוכנית הכשרת המנהלים של משרד החינוך, אבני ראשה, ומלווה מנהלים חדשים במסגרת תוכנית אבני ראשה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתשע השנים האחרונות, בתפקידה הנוכחי גילתה כושר מנהיגות והצליחה להביא את המקום להישגים לימודיים וחינוכיים, תוך חתירה מתמדת להצלחה ורתימת גורמים שונים מהקהילה ומחוצה לה למען הצלחת תלמידיה.

ראש המועצה, קובי אביבי, מברך: "אנו מאחלים למנהלת הנבחרת הצלחה רבה ונעמוד לצידה בדרך להוביל את התיכון לצמיחה והתפתחות, כמוביל בתחומים הערכיים, החינוכיים והמדעיים, והכל מתוך חשיבה על הכנת תלמידינו למיומנויות המאה ה-21 בדגש על פיתוח לומד עצמאי יזמות וחדשנות. אני מבקש להודות למ"מ מנהל התיכון כיום, דנית לינצ'בסקי, על מסירותה והשקעתה בהובלת התיכון בשנה הנוכחית.

"תיכון באר טוביה הוא מוסד מפואר שבוגריו מפארים את מדינת ישראל בכל תחומי העשייה והחיים, אני מאמין שהמנהלת החדשה בשיתוף פעולה איתכם ההורים ועם חדר המורים המצוין שיש בתיכון, תצליח להביא את בית הספר למצוינות בכל התחומים, הנוער ביישובי מועצת באר טוביה ראוי לכך. אני מבקש לאחל לחגית הצלחה רבה, כמי שמאמין שהחינוך צריך להיות בראש, אעמוד לרשותה יחד עם כל צוות המועצה ואנשי רשת אמי"ת על מנת לסייע לה ככל הנדרש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר