חידון התנ"ך העולמי: רות כהן רביעית משמאל. צילום: מיכאל דימנשטיין

כלת התנ"ך העולמית: רות כהן – בת למשפחה של אנשי חינוך מאשדוד

"אני מאוד מתרגשת, עדיין בשלב של השוק", אמרה הזוכה בת ה-16. הוריה הם רמי, שמנהל את בית הספר שח"ר באשדוד וחני, יועצת במקיף אמי"ת י'. סבה וסבתה הם יצחק ונעמי אדרי שניהלו את יד שבתי ודביר

פורסם בתאריך: 29.4.20 13:51

     

כלת חידון התנ"ך העולמי לנוער שהסתיים לפני שעה קלה היא רות כהן, תושבת מרכז שפירא (מדרום לקרית מלאכי) ותלמידת כיתה י"א אולפנת בהר"ן בגדרה.

הוריה עובדים במערכת החינוך באשדוד: האב, רמי כהן, מנהל את בית הספר שח"ר והאם, חני, יועצת במקיף אמי"ת י'. יותר מזה, מדובר במשפחה של אנשי חינוך שגידלו דורות של תלמידים בעיר. הסבא והסבתא מצד האם הם יצחק, שניהל את בית הספר יד שבתי ונעמי, שניהלה את בית הספר דביר, תושבי אשדוד.

"אני מאוד מתרגשת, עדיין בשלב של השוק", אמרה רות לפני זמן קצר ל"כאן דרום אשדוד". "התכוננתי לחידון מאז כיתה ט', כך שהיתי ממוקדת מטרה. היו לי מתחרים חזקים עד הרגעים האחרונים, זה לא היה קל".

רות, בת ה-16, מספרת שהיא מאוד אוהבת תנ"ך ומי שדחפה אותה בלימודים לשלבים השונים בחידון הייתה בעיקר סבתא נעמי. היא לומדת במגמת כימיה ועושה גם מתמטיקה ואנגלית ברמה של 5 יחידות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"השנה בגלל הקורונה החידון היום נערך בלי קהל, באולפנים בפתח תקווה, ולכן אני חושבת שזה היה פחות מלחיץ עבורי", מעידה רות. "המשפחה והחברים לא מפסיקים להתקשר, זה משמח וכיף. עכשיו אני צריכה לנחות מחדש על הקרקע".

האב רמי מוסיף: "מתרגשים ושמחים, ברוך השם".

בשלב הגמר השתתף גם יונתן אטדגי, תלמיד י"ב במקיף ז' במאשדוד. בעקבות מגפת קורונה השנה החידון התקיים ללא קהל והמתחרים מחו"ל השתתפו מרחוק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר