חלוקת פרחים ומזון צילום: אמי"ת טכנולוגי

תלמידי אמי"ת טכנולוגי מדברים בפרחים

תלמידי אמי"ת טכנולוגי באשדוד התגייסו לסייע לחקלאי מגדל פרחים ושמחו את תושבי העיר המבודדים והקשישים

פורסם בתאריך: 6.4.20 12:01

     

תלמידי אמי"ת טכנולוגי באשדוד התגייסו לסייע לאלו שנפגעים ביותר מתקופת הסגר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה- הקשישים המבודדים ובעלי העסקים הקטנים הנפגעים קשות מהפסקת המסחר.

כשהגיע לידיעתם של התלמידים על מגדל פרחים, חקלאי תושב נתיב העשרה, אשר נקלע לקשיים כלכליים עקב המצב ונותר עם סחורה רבה שעלולה לרדת לטמיון- החליטו לצאת לעזרתו ורכשו ממנו בסיוע בית הספר עשרות רבות של זרי פרחים. את הפרחים חילקו התלמידים למשפחות מבודדים ברחבי העיר בצירוף ברכה אישית לקראת חג הפסח ואיחולי בריאות.

במקביל, הצטרפו התלמידים למבצע סיוע לקשישים מבודדים ,יוזמת מחלקת הרווחה בעירייה, ראש מנהל החינוך אריה מימון ואינדה פלינט רכזת המחוייבות החברתית בעיר. בתיאום המשטרה, ארזו השבוע תלמידים ומורים מבית החינוך יחד עם מתנדבים מכל רחבי העיר מארזי מזון לעשרות קשישים ומבודדים, בצירוף ברכות לכבוד חג הפסח ואיחולי בריאות וחג שמח. המתנדבים לקחו על עצמם את מלאכת האריזה והן את החלוקה בין בתי הקשישים בעיר.

תלמידי אמי"ת טכנולוגי צרפו לכל מארז מזון לקשיש גם זר פרחים , במטרה לסייע כמה שיותר לחקלאי מגדל הפרחים. את הזרים ואת מארזי המזון הניחו המתנדבים ליד דלתות הבתים, מבלי ליצור קשר ישיר עם המקבלים, בהתאם להוראות משרד הבריאות. אורטל דוד, תלמידת כתה י"ב באמי"ת טכנולוגי אשדוד: "אני חושבת שזה מאוד חשוב לעזור למי שזקוק ולתת למי שאין. יכולתי ללכת לעבודה היום, כי אני עובדת במקום עבודה שממשיך לפעול, אבל העדפתי לבוא ולעזור באהבה."

נהוראי גמליאל, תלמיד כתה י"א בביה"ס, מוסיף : "היה ממש כיף גם לחלץ עצמות וגם לעשות משהו טוב. עושה הרגשה טובה במיוחד בימים האלה- סוף סוף יצאתי מהבית באישור ועשיתי משהו מועיל."

סימה פרץ מנהלת בית החינוך : "שמחנו להתגייס ביחד, תלמידים ומורים, למען אלו הזקוקים לסיוע בתקופה מורכבת זו. בימים אלה של הסגר וריחוק לומדים מהו הקירוב האמיתי- קירוב של ערבות הדדית , חשיבה על הזולת ודאגה לאחר".

חלוקת פרחים ומזון צילום: אמי"ת טכנולוגי

חלוקת פרחים ומזון צילום: אמי"ת טכנולוגי

חלוקת פרחים ומזון צילום: אמי"ת טכנולוגי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר