לימודים מקוונים בכפר הנוער כנות צילום: כפר הנוער כנות

בעקבות הקורונה: כפר הנוער כנות בשגרת לימודים חדישה

פורסם בתאריך: 22.3.20 17:22

     

כפר הנוער כנות פועל בהתאם להוראת משרד הבריאות, אך הלימודים השוטפים מוסיפים להתקיים במתכונת מקוונת חדישה שעוד לא נראתה בישראל. כזכור, בשבוע שעבר משרד הבריאות הורה על סגירת מוסדות החינוך בשל משבר הקורונה שפקד את ישראל, כפר הנוער כנות נערך למציאות החדשה ובנה יום לימודים מקוון המתחיל בשעה 9:00 ומסתיים בשעה 14:00 כאשר מדי יום בשעה 12:00 מחנכי הכיתות מעבירים שיעור חינוך עם כלל התלמידים באמצעות תוכנת ZOOM. המערכת השבועית תשלח על ידי המחנכים בכל יום ראשון, על התלמיד לבצע מדי יום שתי משימות שישלחו אליו המורים המקצועיים, כל משימה תקבל ציון ותרשם במשוב.

"המציאות החדשה מכתיבה לנו סדרים חדשים ואנו נחושים לעשות את הטוב ביותר, להמשיך ללמוד את הצרכים, את הפתרונות ולייצר שגרת למידה בחירום שיש לה ערך ואשר מנצלת את התנאים החדשים לטובה", אומר הצוות החינוכי בכנות, "אנו בוחרים להתייחס לתקופה זו כאל הזדמנות להתנסויות מקוונות וללמידה מוטת עתיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"עד כה יש שיתוף פעולה פורה מצד התלמידים", אומרת זהבית רותם מנהלת בית הספר, "התלמידים חשים בטוב ואנו ערוכים לכך שאם יהיה קושי המחנכים והיועצים יערכו שיחות מקוונות להרגעה ועידוד".

ד"ר חזי יוסף, מנכ"ל כפר הנוער כנות שולח סרטונים לתלמידים מדי יום בו הוא שולח עדכונים וחיזוקים לתלמידים, בסרטון שנשלח לתלמידים בתחילת השבוע אמר: "כפר הנוער שלנו סגור וזה לא נעים לראות כפר סגור. וירוס הקורונה החליט לצאת מסין ולטייל בעולם, הוא בא לבקר גם אצלנו. הוא רוצה להשאר, אבל אנחנו לא ניתן לו להשאר, כי אנחנו נשמור על הכללים: אנחנו נרחץ ידיים טוב, אנחנו לא נלחץ ידיים, אנחנו נעשה הכל על מנת שלא להתקהל, לא נצא אם לא חייבים לצאת".

"פשוט נשמור על הכללים ונהיה הרבה יותר בטוחים. צוות כפר הנוער כנות יעמוד לרשותכם בכל עת. מדי יום המחנכים יצרו אתכם קשר לשיעור מקוון, ומדי יום עד ארבע תצטרכו להגיש מטלות. זהו משבר אבל משבר חולף, יש לנו סיבה טובה להאמין שאנחנו נצליח להתגבר. יש לנו משמעת חזקה, יש לנו מדענים טובים, יש לנו טכנולוגיה רפואית, אנחנו בדרך לנצח אבל צריך את העזרה של כולם. כן, זה קצת מפחיד, מותר גם לשתף בפחד. אל תחששו, זה בסדר, זה טבעי וזה נורמאלי קצת לחשוש בתקופה הזאת, אבל אין לי ספק שבעזרת הצוות החינוכי, בקשת עזרה מאחרים בעת הצורך, ספורט שתעשו, שמירה על חוש ההומור, תצליחו לעבור את התקופה הזאת יחד איתנו בשלום".

לימודים מקוונים בכפר הנוער כנות צילום: כפר הנוער כנות

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר