הערכה הרב פעמית לארוחה חמה. צילום: ד"ר אפרת אוחיון נאור

חדש: עוברים לכלים רב פעמיים גם בצהרוני בתי הספר

פורסם בתאריך: 26.1.20 19:13

     

פיילוט חדש באשדוד: לאחר ההצלחה בגנים – מעבר לכלים רב פעמיים גם בצהרונים של כיתות א'-ב'.

לפני יותר משנה וחצי החלה בעיר תכנית ניסיונית של הוצאת הכלים החד פעמיים מגני הילדים, זאת במסגרת התכנית האסטרטגית שאשדוד מקדמת בנושא קיימות ושמירה על הסביבה.

"המעבר בגנים לא היה פשוט", אומרת הממונה על הצהרונים, ד"ר אפרת אוחיון נאור, "אבל הצוותים ליוו את הפיילוט מקרוב, היו קשובים ובעקבות כך למדנו ושינינו עד שהגענו למודל המנצח".

"עכשיו", הוסיפה, "הגיע תורם של בתי הספר. נבחרו מספר בתי ספר שישמשו כפיילוט ראשוני ללימדה ומקצה שיפורים, טרם החלפת כל הכלים בעיר: רעים, הרא"ה, אופק, ממ"ד ט"ו החדש ואריאל".

חברת המועצה והממונה על גיל הרך והצהרונים, ד"ר אפרת אוחיון נאור. צילום: פבל

איך זה יעבוד?

"הילדים יקבלו שקית בד רב-פעמית, ובה ערכה של כלים רב פעמיים בעלי תו תקן. בסיום הארוחה, הילדים יפנו וינגבו את הצלחת, שתחזור לשטיפה בבית, בדומה למגשית הבוקר".

 

מתי זה יקרה?

"בעוד שבוע מתחילים. הצוותים ערוכים, וילוו את התהליך מקרוב. הילדים יקבלו הסבר על חשיבות הנושא והדרכה מסודרת. ברור לנו שהשינוי לא קל, אבל נעשה אותו יחד! בזהירות, תוך הקשבה מלאה לפידבקים בנוגע לתהליך. לנגד עיננו עומדת המטרה החשובה ביותר: הטוב ביותר למען ילדי העיר. ושוב, לחיי שינוים חשובים ולא חד פעמיים בהחלט!

"בהזדמנות זו , אני מודה לראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, על התמיכה והעידוד לעיר ירוקה וידידותית בכל תחום, לאורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית, לצוות הצהרונים ולעומדת בראשם, שעושה ורואה את הטוב ביותר למען הילדים, רויטל אבו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר