זהר-ים לרר. מתוך הפייסבוק

בתה של הממונה על השוויון המגדרי במשרד החינוך לשר פרץ: "יצאתי לסבית"

בכמה מילים פשוטות בפוסט בפייסבוק חושפת צעירה אשדודית את הבעייתיות בהתבטאותו של הרב רפי פרץ

פורסם בתאריך: 14.1.20 14:25

     

דבריו של שר החינוך המכהן, הרב רפי פרץ, בעיתון "7 ימים" של ידיעות האחרונות בסוף השבוע האחרון משכו אש רבה מצד הקהילה הגאה. בריאיון, לצד הבעת מספר דעות שעשויות להיתפס כשנויות במחלוקת צוטט פרץ כשהוא טוען כי אף אחד מילדיו אינו משתייך או ישתייך אל הקהילה הגאה מכיוון שילדיו "גדלו בצורה טבעית ובריאה". זאת כמובן לא הפעם הראשונה שהתבטאות של שר החינוך מעוררת תגובות זעם כה רבות, וכזכור הוא צוטט בעבר כשהוא תומך בעדם של טיפולי המרה, אימרה שלפני זמן מספר שבועות הובילה לחלקים רבים בציבור לקרוא לו להתפטר מתפקידו כשר חינוך.

אנו כבר מורגלים שכמעט כל הופעה של פרץ באמצעי המדיה השונים מולידה סערה תקשורתית זמנית עקב ביטוי שנתפס בלתי אולם במציאות של מדינה ליברלית עם אופי מערבי. אך הפעם תגובה יוצאת דופן במיוחד, שפורסמה על ידי זהר-ים לרר ברשת החברתית פייסבוק, באה לבקר את תפיסתו השמרנית כשר חינוך ואת הביקורת המרומזת מדבריו כי ילדים שיצאו מהארון ומשתייכים לקהילה הגאה גדלו בבית עם חינוך לקוי, לכאורה.

 

הפוסט של לרר בעמוד הפייסבוק שלה

לרר, תושבת אשדוד במקור וסטודנטית באוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרסמה ביום ו' האחרון (10.1) בעמוד הפייסבוק שלה צילום של הריאיון של הרב רפי פרץ בעיתון "7 ימים" כשהיא מוסיפה התייחסות לדבריו הקשים:

"כבוד הרב פרץ, שר החינוך היקר, אמא שלי אושרה שייב לרר אחראית על החינוך המגדרי בכל מערכת החינוך. יצאתי לסבית. אולי תואיל בטובך להוציא את אמא שלי לפנסיה מוקדמת כדי שתישאר בבית ותמנע את החינוך שלה מכל ילדיי ישראל. ואז סופסוף אקבל חינוך בריא וטבעי של אמא יושבת בבית".

התגובה של לרר יוצאת דופן שכן אמא שלה, אושרה שייב לרר, היא עובדת בדרג גבוהה של משרד החינוך המומנה על היחידה לשוויון בין המינים ועובדת תחת סמכותו של פרץ. תגובות כמו של לרר הבת ברשת החברתית מזכירות לנו כי ביטויים שכאלה מצד דמויות ציבוריות כמו רפי פרץ הן חרב פיפיות שמסוכן לאחוז בה.  שכן כמובן ילד או ילדה בעלי נטייה מינית שונה יכול לגדול בכל סביבה ומשפחה, ובאמירה זו הוא לא פוגע רק באנשים שעובדים צמוד אליו אלה גם במשפחות רבות בקרב המגזר הדתי לאומי אליו הוא משתייך.

אושרה לרר. צילום פבל


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר