התרמת הדם שארגנו תלמידי אמי"ת טכנולוגי צילום: אמי"ת טכנולוגי אשדוד

באמי"ת טכנולוגי אשדוד-  נתינה זורמת בדם

תלמידי י"ב בבית החינוך אמי"ת טכנולוגי יזמו יום התרמת דם בבית הספר

פורסם בתאריך: 30.12.19 10:05

     

תלמידי י"ב בבית החינוך אמי"ת טכנולוגי באשדוד בחרו לערוך לקראת חנוכה מבצע של נתינה , ויזמו יום התרמת דם בבית הספר. את המבצע הובילו חברי מועצת התלמידים ובצלאל זרביב סגן המנהלת בבית החינוך,  פרסמו את המבצע בין התלמידים וצוות הההוראה, הזמינו ניידת של בנק הדם ואף סייעו לפרמדיקים באיסוף מנות הדם הנתרמות. עשרות תלמידים ומורים וחברי צוות מנהלה הפשילו שרוולים , באופן מילולי,  ותרמו מנת דם במסגרת המבצע.

בצלאל זרביב סגן המנהל מספר: "תרומת הדם על מרכיביו השונים יכולה להציל חיים – ובית הספר התגייס למטרה חשובה זו. מרגש היה לראות את מספרם הרב של התלמידים שבקשו לתרום דם, ואת האכזבה על פניהם של אותם תלמידים שנפסלו מתרומה בשל גילם או מצבם הבריאותי."

אוריאל ערמה יו"ר מועצת התלמידים: "תרמתי דם בעצמי וגם שכנעתי אחרים לתרום בגלל החשיבות של הנושא. אין מספיק מנות בבנק הדם הישראלי, וכל מנה כזאת יכולה להציל חיים". סימה פרץ מנהלת בית החינוך: "אנו באמי"ת טכנולוגי רואים בעשיה למען הקהילה את לבו של התהליך החינוכי. התלמידים שותפים במגוון יוזמות של תרומה וחסד בקהילה, וכעת זכו לתרום גם מדמם למען בריאות הזולת- ואנו גאים בהם על כך".

התרמת הדם שארגנו תלמידי אמי"ת טכנולוגי צילום: אמי"ת טכנולוגי אשדוד

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר