כיתת י"ב טו"ב במקיף ח'. באדיבות בית הספר

מחמם את הלב: תלמידים ממקיף ח' יתקנו תנורים ומכשירי חשמל של קשישים

בליווי של הצוות החינוכי ותמיכה של מנהלת הרובע יגיעו תלמידי הכיתה המתמחה בחשמל לתקן תקלות בבתי קשישים בודדים

פורסם בתאריך: 15.12.19 13:20

     

בימים האחרונים נזכרנו כולנו כמה החורף יכול להיות פתאומי ומהיר, כשהטמפרטורות צונחות והמים מציפים את הרחובות. רובנו בורחים אל חיק תנור החימום או המזגן, אך לא אחת גם אלו מתקלקלים או שובקים חיים. לרובנו מדובר בתיקון או קניה פשוטה אך אין זאת המציאות עבור כולם.

תלמידי כיתת יב' הטכנולוגית שבמקיף ח' הבינו את הצורך, כשבמסגרת המחויבות האישית הם הגיעו לבתי קשישים בודדים וראו שאין להם מי שיעשה עבורם תיקוני חשמל פשוטים.

הכיתה היא כיתת טו"ב (ר"ת: טכנאים ובגרות). לצד לימודי בגרות רגילים לתלמידים ניתנת האפשרות להתמקצע כטכנאי או כהנדסאי חשמל, ולאחר סיום הלימודים הם בדרך כלל משולבים במערך הטכנולוגי של חייל האוויר. במסגרת המחויבות האישית הכיתה מפעילה גמ"ח באופן קבוע שמיועד לקשישים, ומעבירה את האוכל עד לבית הקשיש בליווי מורה. במהלך הפעילות זאת בלט הצורך במתן עזרה נוספת לחלק מהקשישים החיים לבד וללא סיוע מהמשפחה. חלקם זקוקים בדחיפות לתיקונים של מכשירי חשמל, במיוחד לקראת הימים הקרים של החורף.

המורה דני אזור. באדיבות צוות בית הספר

המורה שאחראי ומלווה את הפעילות ההתנדבותית המרגשת של הכיתה וכן את הגמ"ח, הוא דני אזור, המורה המקצועי של הכיתה ומהנדס חשמל במקצועו. "אנחנו מקווים שאנשים שצריכים אותנו יצרו קשר עם בית הספר ויפנו אלינו", אומרת אפרת דיל רכזת הכיתות הטכנולוגיות ומחנכת הכיתה. "במיוחד עכשיו בחורף אנחנו לא רוצים שאנשים ישבו בלי אור או חימום. כל מה שאפשר לעשות בנושא החשמל אנחנו נשמח לעשות כתרומה", היא מוסיפה.

המורים אפרת ודני ותלמידי הכיתה ממתינים לקבל פניות מכל מי שזקוק לעזרתם החי בקרבת בית הספר ברובע י"ג. עד כה נוצר כבר קשר עם ראש מנהלת הרובע שיפנה גם הוא משפחות וקשישים שצריכים סיוע בנושא והפעילות תצא לפועל בקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר