פעילות עבור סטודנטים מטעם מרכז כיוונים צילום: עיריית אשדוד

שנה אקדמית חדשה עם מרכז כיוונים

שנת הלימודים האקדמית החלה השבוע וכ-6,000 סטודנטיות וסטודנטים מאשדוד יפקדו את האוניברסיטאות והמכללות, איש ואישה על פי מסלול הלימודים שבחרו. מרכז כיוונים עומד לרשות הסטודנטים ומציע להם שירותי ייעוץ והכוון, מלגות ובית חם לפעילות חברתית

פורסם בתאריך: 29.10.19 12:07

     

מרכז כיוונים לצעירים סיכם שנה מוצלחת במיוחד עם תכנית פעילות ענפה והשתתפות חסרת תקדים של צעירות וצעירים באירועי המרכז. המרכז עשה השנה קפיצת מדרגה משמעותית בתכנית הפעילות ולכל אורך השנה הוא רחש חיים וייצב את עצמו כבית החם של הסטודנטיות והסטודנטים בעיר. השבוע מלווה מרכז כיוונים את 6,007 הסטודנטים והסטודנטיות מאשדוד אשר יתחילו או ימשיכו את לימודיהם האקדמיים באוניברסיטאות ובמכללות. באוניברסיטאות ילמדו השנה 2,524 סטודנטים, מתוכם 1,973 לתואר ראשון, 478 לתואר שני ו-73 לתואר שלישי. במכללות ילמדו 2,964 סטודנטים – 2,705 לתואר ראשון ו-259 לתואר שני. 519 סטודנטים ילמדו במכללות לחינוך – 385 לתואר ראשון ו-134 לתואר שני.

אתי לוגסי-טורקניץ, מנהלת מרכז כיוונים, מציינת בסיפוק כי אשתקד חולקו כ-900 מלגות לסטודנטים מאשדוד, ומציינת כי "בזכות השתתפות העירייה בהיקף המלגה, זוכים הסטודנטים למלגה גדולה יותר מערים אחרות".  בכל הארץ אגב, סטודנטים הפועלים בפרח מקבלים כ-5,600 ₪ ואילו באשדוד הם מקבלים 6,500 ₪. "זהו מענק מוגדל שמעניקה עיריית אשדוד לבני העיר" היא אומרת.

לבד מכך, המרכז מקיים שיתוף פעולה עם פר"ח (פרויקט חונכות) ומפעל הפיס והשנה עיריית אשדוד ומפעל הפיס הכפילו את מספר הסטודנטים לקבלת מלגות על סך 10,000 ₪. מדובר במלגות ייעודיות לסטודנטים הגרים באזורים הוותיקים בעיר ( א,ב,ג,ו,ח) וככל שנותרים מקומות פנויים הם מוצעים גם לאחרים. "400 מכסות של מלגות בסך 10,000 ₪ כל אחת בתמורה  ל-150 שעות התנדבות, זאת לעומת 200 מכסות בשנה שעברה" היא אומרת ומזמינה את המתאימים להירשם כבר בשבועות הקרובים.

מרכז כיוונים מציע כאמור שורה של שירותים ובהם: ייעוץ מלגות אישי או קבוצתי – אפשרויות מימון ללימודים אקדמיים, הסבר על תהליך קבלת המלגה, דרכים יעילות לחיפוש מלגה, טיפים לסטודנטים מתחילים. הלוואות לסטודנטים – בשיתוף בנק דיסקונט, עד 10 אש"ח לכל שנה אקדמית, לתואר ראשון, שני והנדסאי,  ללא ריבית במהלך התואר (בכפוף לתקנון). עמודת למידה – קפה, אינטרנט חופשי ואווירה טובה. ספריה חברתית – ספרי לימוד וקריאה לצעירים וסטודנטים בתחומים שונים, ללא עלות, השאלה או החלפה. מעורבות חברתית לסטודנטים והתנדבות – מעגלי שיח, הרצאות, סדנאות. תכנית מתמחים – שילוב  20 סטודנטים מתחומים שונים במרכז כיוונים לייעוץ, הכוונה והובלת פרויקטים עירוניים. תכנית מנהיגות – 20 סטודנטים מתחומים שונים המובילים יוזמות עירוניות מקומיות למען צעירי העיר. תכנית מתמחים חיצונית – שילוב סטודנטים במשרות סטודנט במחלקות השונות בעיר. ייעוץ ופיתוח קריירה – הכנת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ומרכזי הערכה, סדנאות הכוונה, משרות לסטודנטים. אירועי תרבות לסטודנטים ויום הסטודנט בחודש מאי.

פעילות עבור סטודנטים מטעם מרכז כיוונים צילום: עיריית אשדוד

פעילות עבור סטודנטים מטעם מרכז כיוונים צילום: עיריית אשדוד

שבוע האקדמיה העירוני במרכז כיוונים באדיבות: מרכז כיוונים

שבוע האקדמיה העירוני במרכז כיוונים באדיבות: מרכז כיוונים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר