המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, צילום: יובל קנר
המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, צילום: יובל קנר

שנה אקדמית חדשה ב-SCE

היום (א', 27.10) נפתחה שנת הלימודים האקדמית החדשה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. אלפי סטודנטים יכנסו בשערי המכללה ומאות יחלו את דרכם בעולם ההנדסה. לכבוד השנה החדשה המכללה מציגה קורסים חדשים שילמדו השנה במטרה להעניק לסטודנטים את ההכנה הטובה ביותר לעולם העבודה המשתנה בסוף התואר

פורסם בתאריך: 27.10.19 19:51

     

שנת הלימודים האקדמית החדשה לשנת תש"ף נפתחה ומאות אלפי סטודנטים בכל הארץ החלו היום את לימודיהם. גם ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד החלו היום 5,500 סטודנטים את שנת הלימודים ומתוכם כ-1,500 סטודנטים חדשים שנכנסו לראשונה בשערי האקדמיה.

לקראת השנה החדשה הוסיפו במכללה מספר קורסים חדשים בהתאם לדרישות השוק והטכנולוגיה המשתנה. גם הקורסים החדשים מצטרפים לשיטת הלימוד המונהגת במכללה בשם "Project Oriented" העוסקת בלימודים לצד התנסות מעשית המדמה את עולם התעסוקה. כך לדוגמה סטודנטים להנדסת תוכנה השנה יוכלו לבחור בקורס "בלוקצ'יין" למטבעות וירטואליים ופעולות עסקיות באינטרנט. בקורס ילמדו הסטודנטים על הטכנולוגיה ויישומיה השונים, שמירת מידע, חוזים חכמים וכדומה. קורס נוסף שנפתח השנה לסטודנטים במסלול הנדסה כימית  הוא קורס בניה ירוקה בישראל. מטרת הקורס היא להבין את התפיסה של תכנון ובניה ירוקה מבחינת שמירה והבנת הסביבה והכרות עם יכולות טכנולוגיות ותכנוניות בתחום.

פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה, בירך את הסטודנטים לפתיחת שנת הלימודים: "מדי שנה אני מתרגש לפתוח את שנת הלימודים ולקבל אל המכללה את אלפי הסטודנטים החוזרים והחדשים. אני מאמין שגם השנה הסטודנטים שלנו יובילו את העתיד עם פרויקטים מהפכניים למען עתיד טוב יותר. אני מאחל לכולנו שנה מוצלחת, שנה של המצאות ומציאת פתרונות ובעיקר שנה של לימודים ופיתוח אישי".

 

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר