אחרי החגים כבר כאן. סוכה שנותרה עומדת לאחר תום החג. צילום: פבל
סוכה באשדוד. צילום ארכיון: פבל

אמי"ת בונה סוכה: תלמידי הישיבה מסייעים למי שזקוק לעזרה בהקמת סוכה

בפרויקט "שלומית בונה סוכה" התלמידים יגיעו לבתים של קשישים, ניצולי שואה וחולים וישילמו עבורם את מלאכת בניית הסוכה

פורסם בתאריך: 5.10.19 22:19

     

לקראת החג הסוכות, פרויקט "שלומית בונה סוכה" של ישיבת אמ"ית באשדוד יוצא שוב לדרך. בפניה אשר הופצה ברשתות החברתיות, תלמידי בית הספר קוראים לתושבי העיר הזקוקים לעזרה בבניית סוכה לחג לפנות אליהם, באמצעות השארת פרטים או שיחה טלפונית, והם כבר ישלחו קבוצת תלמידים שתסייע בבניה, בהתנדבות מלאה כמובן. הפרויקט רץ מזה ארבע שנים בהובלת מועצת התלמידים של בית הספר ותלמידי שכבה יא'.

המנשר שמפיצה הישיבה

יהונתן חוטובלי תלמיד כיתה יא' בישיבה התיכונית מספר על הפרויקט: "אנחנו עוזרים לאנשים מבוגרים, חולים, ניצולי שואה אלו שלא יכולים לבנות בעצמם סוכה לחג, אנחנו באים כמה חבר'ה מהשכבה או השכבות הקטנות יותר ועושים את זה בשבילם. יש ביקוש, היום למשל בנינו ארבע סוכות, אז אנחנו מתחלקים לקבוצות".

יהונתן מספר כי במצבים מסוימים המורים בבית הספר לוקחים גם חלק פעיל בעשיה ומסיעים קבוצת תלמידים במידה ופונה אליהם אדם החי במיקום מרוחק בעיר. "כשקיבלתי פניה מהרכז החברתי לעזור לזוג מבוגר, במיוחד בתקופת עשרת ימי תשובה שבכל מצווה יש מעלה גדולה, מאוד שמחתי".

מספר מאיר סבן מחנך כיתה יא' 2 בבית הספר: "כשהגענו ראינו זוג מבוגר ונחמד, והאישה אמרה לי שלפני ראש השנה הבעל עבר צנתור והם לא ידעו איך הם יבנו את הסוכה. כל אחד מהתלמידים נרתם והזיע לקיים את המצווה הזאת ועשו זאת בשמחה גדולה"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר