לימור מרסיאנו עם האלבום שהכינו לה התלמידים ועם המתנות שהרעיפו עליה תלמידיה וצוות בית הספר

צפו: המחווה המרגשת שהכינו התלמידים למורתם שחלתה בסרטן

כששמעו תלמידיה של המורה לימור מרסיאנו ממקיף י"א באשדוד, שלא תפתח את שנת הלימודים לאחר שבמהלך הקיץ התברר שחלתה, החליטו לעשות מעשה. תלמידי השכבה התגייסו, הכינו לה אלבום עם ברכות, אספו כסף וקנו מתנות, וגם צלמו סרטון. בערב ראש השנה היא קיבלה בהתרגשות את המחווה מחממת הלב

פורסם בתאריך: 3.10.19 21:02

     

תלמידיה של לימור מרסיאנו, מורה למדעים במקיף י"א באשדוד, הופתעו והתאכזבו כששמעו בתחילת שנת הלימודים, שמורתם לא תלמד אותם. לפחות, לא בזמן הקרוב. עד מהרה התבררה להם הסיבה. לימור, נשואה ואימא ל-4, חלתה בלוקמיה ובמהלך הקיץ החלה לעבור סדרה של טיפולים. הם נמשכים גם כעת והיא נמצאת לסירוגין בבית החולים איכילוב ובביתה.

בערב ראש השנה נשמעה בבית משפחת מרסיאנו דפיקה על הדלת. בכניסה עמדו כמה מתלמידיה של לימור. הם נכנסו פנימה, הקיפו אותה בחיבוקים ונשיקות, וגם בלא מעט דמעות, העניקו לה אלבום מיוחד שהכינו עם ברכות ואיחולים שחיממו את ליבה וגם הביאו איתם מתנות מכסף שאספו מחבריהם.

זה לא היה הכל. התלמידים שלה, מכיתה ט'4, ארגנו לה בסוד סרטון שאותו כתבו והפיקו. "כל כך התרגשתי", היא אומרת.

"אנחנו מאוד אוהבים את לימור וכששמענו שהיא חלתה, החלטנו שאנחנו רוצים לשמח אותה", אומרת יהב חזוט, תלמידת כיתה ט'2, שגם היא למדה אצל מרסיאנו. "עברתי בכיתות בשכבה וסיפרתי שלימור לא פותחת את השנה ושאנחנו אוספים כסף, כל אחד מה שהוא מחליט. עם הכסף קנינו ללימור מתנות. בנוסף, החלטנו להכין לה אלבום ברכות מהתלמידים ובעמוד הפותח יש ברכה משותפת של תלמידי השכבה. בערב ראש השנה הלכתי עם אימא שלי לביתה של לימור. זה היה מאוד מרגש. היא הייתה מופתעת ונרגשת. חיבקתי אותה והתחלתי לבכות, מאוד התגעגעתי אליה. אנחנו בקשר יום-יומי".

יהב חזוט והאלבום

יובל אקב תלמידת כיתה ט'4, שביימה את הקליפ, סיפרה: "חשבנו מה אנחנו יכולים לעשות בשביל לימור, החלטנו שאנחנו הולכים על כיוון סנטימנטלי. אחד התלמידים בכיתה, עמית אלגזר, כתב את המילים למנגינה של השיר של דני רובס "משהו חדש מתחיל". לפני ראש השנה צילמנו ובערב החג העברנו לה אותו בוואטסאפ. היא מאוד התרגשה ושמחה. קבענו שכשהיא תתחזק, היא תבוא לבקר".

מתוך האלבום

תלמידים מאחלים

לימור כתבה לתלמידים בחזרה: "תלמידי ט'4 האהובים שלי, מרוב כל ההודעות שקיבלתי, לא שמתי לב לסרטון המושלם שלכם. קרעתם אותי מצחוק, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. פשוט מדהים ואין עליכם, אוהבת אתכם ומתגעגעת ים".

והכי חשוב, בריאות ורפואה שלמה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר