פתיחת שנת לימודים מוצלחת באשדוד באדיבות: עיריית אשדוד

פתיחת שנה מוצלחת

כבכל שנה, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התחיל את יומו במעבר החציה כשהוא מסייע לתלמידים לחצות את הכביש בבטחה ולהתחיל את השנה ברגל ימין. משם יצא ראש העיר לסיור במוסדות חינוך בעיר, פגש מנהלים, מורים, והורים ואיחל הצלחה לתלמידים. לסרי הודה לכל עובדי מינהל החינוך אשר עמלו במהלך הקיץ על מנת להכין את המוסדות לקראת השנה החדשה, ולעובדי מינהל התפעול אשר דאגו שגם העיר תהיה ערוכה לשנת הלימודים החדשה

פורסם בתאריך: 1.9.19 21:09

     

כמידי שנה, את היום הראשון לפתיחת שנת הלימודים הקדיש ראש העיר לביקור במוסדות החינוך, למפגש עם תלמידים ושיחה עם מנהלים ומחנכים. לראש העיר התלוו הממונה על החינוך, אריה מימון, ראש מינהל החינוך, נציגי ועד הורים עירוני, סגל מנהלים במינהל החינוך וצוותי הוראה במוסדות החינוך.

יום הסיור החל בשעה 07:30, במעבר החצייה שליד בית ספר אורות ברובע י"ב. המשכו בגן הילדים מזמור באזור המע"ר, בבית הספר היסודי ארזים ברובע ד', באולפנא לבנות רובע ט' וביקור במוסדות חינוך בזרם העצמאי. בכל המוסדות שוחח ראש העיר עם התלמידים ועם הצוות החינוכי, קיים דיונים עם מנהלי מוסדות החינוך והציג את האני מאמין לעתיד החינוך באשדוד.

בביקור בכיתות א' בירך ראש העיר את התלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בשדה החינוך העירוני. לסרי ציין שבית הספר מהווה מסגרת חינוכית המאפשרת לילד ולילדה למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם, במשוואה פשוטה שבה מערכת החינוך וההשקעות העירוניות מעניקות את המסגרת והתנאים ואילו הילד מביא את כישוריו ומאמציו.

השנה עשו 2526 תלמידים חדשים את צעדיהם הראשונים בבית הספר והתחילו את המסע האישי שלהם במערכת החינוך העירוני. הם חלק מ-56,825 תלמידים שיפקדו השנה את מערכת החינוך ב-539 מוסדות עירוניים. במהלך הסיור אפשר היה לחוש באווירה המיוחדת והשמחה שקידמה את התלמידים הנרגשים. בתי הספר וגני הילדים גילו כישורים יצירתיים והכינו תפאורות מהממות לקראת היום החגיגי. גם ההורים התרגשו לראות את ילדיהם משתתפים בטקסי קבלת הפנים, בפעילות כייפית במבואות בית הספר, במפגשי היכרות בכיתות ובשיעורים הראשונים בבית הספר.

הורים, ילדים, נציגי ועד ההורים העירוני וחברים בוועדי בתי הספר שבחו את מערכת החינוך העירונית על פתיחת שנה חלקה ואפס תקלות. במוסדות חדשים נעשתה עבוטדה מאומצת על מנת לפתוח את הגן בזמן ולמנוע מהורים לטלטל את ילדיהם למוסדות מרוחקים. במוסדות רבים חודש הציוד ונוספו פריטי חצר בגני ילדים ובבתי ספר יסודיים. "תודה לכל מי שהיה שותף בהכנות ובהיערכות במהלך חופשת הקיץ. בזכותם נפתחה השנה בצורה חלקה ושמחה" אומרים במינהל החינוך.

תודה מיוחדת ניתנה השנה גם לעובדי מינהל התפעול שדאגו לכך שגם העיר תהיה ערוכה ליום החגיגי. עובדי המטה העירוני לבטיחות בדרכים כמו גם אנשים ממינהלות הרבעים וציבור מתנדבים של המחלקה להתנדבות, דאגו להציב משמרות בדרכים ולסייע לתלמידים בדרכם למוסדות החינוך. ד"ר לסרי הודה לכולם ואיחל  שנה מוצלחת ופורייה לכל התלמידים, למורים ולהורים ו שנה טובה ומבורכת לכל תושבי העיר.

פתיחת שנת לימודים מוצלחת באשדוד באדיבות: עיריית אשדוד

פתיחת שנת לימודים מוצלחת באשדוד באדיבות: עיריית אשדוד

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר