רן ארז, יו"ר ארגון המורים. צילום: פבל

רן ארז: "פתיחת שנת הלימודים בספק רציני ביותר, הגיעו מים עד נפש" (וידאו)

יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז הזהיר הבוקר בוועידת החינוך של "כאן דרום" באשדוד ששנת הלימודים לא תיפתח כסדרה

פורסם בתאריך: 18.8.19 19:19

     

יו"ר ארגון המורים רן ארז הזהיר שהאפשרות של שביתה ב-1 בספטמבר היא מוחשית. הדברים נאמרו בוועידת החינוך של רשת שוקן היום באשדוד.

הנה דבריו של ארז מהדקה ה-30 ואילך:

"אשדוד היא אי של שפיות במערכת החינוך בישראל, על הישגיה ועל יחסה לעובדים. בל נשכח: הישגים שהושגו על ידי מורים, אמנם יש הנהגה טובה בעיריית אשדוד שמסייעת, אבל את העבודה היום-יומית עושים המורים. אבל דווקא למורים בישראל לא כל כך דואגים. וזו לשון המעטה. מורים שיצאו לפנסיה לפני 5-6 שנים, מקבלים מקדמות. מורים שיוצאים לטיולים עם תלמידים שומרים בלילה, מורים שיוצאים למסעות ופעילויות אחרות, נאלצים לעבוד בשבת ללא תשלום, מורים שנמצאים 40 שעות בבית ספר, אין להם תנאים פיזיים לפגוש תלמיד, להכין מערך שיעור, אפילו חדרי שירותים.

רן ארז, יו"ר ארגון המורים. צילום: פבל

"אני יכול להאריך את הדיבור עוד ועוד ועוד. מישהו שכח ששלא מזמן בכנסת קופאיות בסופר יוכלו לשבת. מורים לא תמיד יכולים לשבת. מורים נפגשים עם תלמידים והורים במסדרונות, זו לא הדרך במאה ה-21. משרד האוצר אינו מוכן לעשות אף צעד כדי לשפר את תנאי העבודה. לכן הכרזנו מספר סכסוכי עבודה. אני שמח שגם בהסתדרות המורים ערים לכך.

"אני מקווה מאוד שלחיצת היד של יפה ושלי תיצור לא מעט כאב בטן למשרד האוצר. כי אנחנו מתכוונים להיאבק וביום שלישי מתכנסת הנהלת ארגון המורים להחליט על הצעדים האופרטיביים. המשמעות: פתיחת שנת הלמיודים בספק רציני ביותר".

"זאת הפעם הראשונה ב-15 השנה האחרונות שארגון המורים מתכוון להשבית את הלימודים. הגיעו מים עד נפש. אני רוצה שוב לברך את ד"ר לסרי על העשייה המבורכת באשדוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר