כנס מחזור מקיף ג' בוגרי 1987
תזכיר לי, מתי סיימנו? בוגרי מקיף ג' מחזור 1987 בכנס בחוף ט"ו. צילום: אבי בן יעיש

מחזור 87' התכנס: אנחנו כבר בני 50 – הייתם מאמינים?

פורסם בתאריך: 7.7.19 18:02

     

בוגרי המחזור שסיים את לימודיו במקיף ג' באשדוד ב- 1987 (למען הגילוי הנאות גם בתי נמנית עליהם, ר"י) התאספו ביום חמישי האחרון בחוף באר שבע ברובע ט"ו לכנס מחזור שעל ארגונו נצחו הבוגרים רווית פרוטיץ בר, מלי ממן מצרי ואריה תורג'מן – מנהל אגף החופים בעיריית אשדוד שהקצה את המקום ואף הקים שם אוהל ענק עם שולחנות וכסאות. חברם לשכבה אבי בן יעיש צילם את האירוע.

 

כנס מחזור מקיף ג' בוגרי 1987

במרכז הזמרת ליאורה, גם היא בת המחזור. צילום: אבי בן יעיש

זהו הכנס השני שקיימו הבוגרים. את הראשון, שכלל גם את מוריהם, קיימו באולם אירועים באשדוד, לפני שבע שנים, 25 שנים לאחר שסיימו את לימודיהם. לדברי פרוטיץ בר כבר אז הם החליטו לקיים את הכנס הנוכחי, בלי בני זוג, בשנה בה יחגגו את יום הולדתם ה-50 והפעם בלי המורים.

כנס מחזור מקיף ג' בוגרי 1987

המארגנות מלי ממן מצרי עם המגפון ורווית פרוטיץ בר. צילום: אבי בן יעיש

לפני שנה היא כבר הודיעה לכולם לשריין את השבוע הראשון של יולי. לכנס התייצבו כ-90 מ-120 הבוגרים שהגיעו מרחבי המדינה כשהם לבושים בחולצות לבנות "שיהיה טוב לצילום" וכשהם מצוידים בין היתר בכיבוד שהכינו, כלי נגינה, אמצעים  להקרנה ומחצלות כתוספת למקומות הישיבה. המפגשים בין הבוגרים היו, כמו באירועים מסוג זה, מרגשים ומלווים בקריאות שמחה והתפעלות, חיבוקים ונשיקות.

כנס מחזור מקיף ג' בוגרי 1987

צילום: אבי בן יעיש

אחר כך הגיעה תורה של הנוסטלגיה במסגרתה הקרינו את אלבום סיום י"ב ואת הסרט שתיעד את מסיבת הסיום כולל את הופעתה בהפתעה של  קבוצת הורים לבושים בתלבושת ביה"ס  כשהם מבצעים במשחק שירה וריקוד פרודיה שכתבו על הילדים. הכנס נמשך עד השעות הקטנות של הלילה וגם אז המתכנסים התקשו להיפרד. את מועד הכנס הבא באשדוד הם קבעו, על פי דרישת הנוכחים, לעוד 5 שנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר