מלגות אדמה בסמי שמעון. צילום: פבל ODREY

כשההנדסה פוגשת "אדמה"

חברת "אדמה אגן" העניקה מלגות לסטודנטים מצטיינים מהמחלקה להנדסה כימית ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד כמסורת שהחלה לפני מספר שנים

פורסם בתאריך: 10.6.19 11:22

     

בשבוע שעבר (ד') התקיים ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד טקס חלוקת מלגות של חברת אדמה אגן לסטודנטים מצטיינים מהמחלקה להנדסה כימית. החברה מקדישה את הענקת המלגות לכבוד ולזכר מייסדי החברה, ארבעה יזמים צעירים ופורצי דרך –  צבי צור (ז"ל), מיכה פירקסקי (ז"ל) ואליהו תאומים (ז"ל) וישראל תמיר.

הקריטריונים לקבלת מלגת ההצטיינות הם סיום שרות צבאי מלא או שירות לאומי ומגורים בעיר באשדוד. שלושה סטודנטים שקיבלו מלגות הצטיינות הם: מז'ביין אריאל, צרור יעל ונאה עידן. בנוסף לשלוש המלגות המסורתיות, הוענקה מלגה רביעית נוספת לגריבר אלכסנדרה, סטודנטית, שהצטיינותה באה לידי ביטוי בהתמדה, בהשקעה ובשיפור .

נוסף לסטודנטים המצטיינים, חבריהם לספסל הלימודים, סגל המכללה ומנהלי חברת אדמה, השתתף בטקס באשדוד גם אנדי רזניק, אגרונום מהשוק המקומי, שהציג בפני המשתתפים והמצטיינים פתרונות להגנת הצומח על קצה המזלג וסיפר על פועלה של חברת אדמה.

ד"ר מיכל גולדנברג, רמ"ח להנדסה כימית ב SCE, פתחה את המפגש וברכה את המשתתפים: "התכנסנו כאן היום לכבד את חברת אדמה-אגן ואת מייסדיה, התומכים מזה שנים רבות בסטודנטים של המחלקה להנדסה כימית, מתוך אמונה כי הדרך להצלחה ולצמיחה מתחילה בצעדים קטנים, מדודים ונחושים. אני מודה בשם המחלקה להנדסה כימית, לחברת אדמה אגן, על התמיכה והשותפות רבת השנים בדרך למצוינות".

צבי מנור, סמנכ"ל תפעול ישראל באדמה, ברך את המצטיינים וציין: "בכנס לזכרם של מייסדי החברה, צוטט כי אנשים מותירים אחריהם שורשים וכנפיים, ואכן מייסדי החברה הם השורשים העמוקים של חברת אדמה בתעשייה הישראלית ואתם הבוגרים והמצטיינים, אתם הכנפיים שתישאו את חזון המייסדים לגבולות חדשים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר