מיכאל מקבל את הפרס באיטליה. צילום: אסתר בוקובסקי
מיכאל מקבל את הפרס באיטליה. צילום: אסתר בוקובסקי

הנער והגיטרה- מיכאל בוקובסקי זוכה בתחרות בינלאומית באיטליה

מיכאל בוקובסקי, תלמיד מקיף אמי"ת י', עלה לפני מספר שנים ממוסקבה ועם הגיטרה הקלאסית שלו, כבש את התחרויות בארץ במקומות הגבוהים ביותר. גאווה אשדודית

פורסם בתאריך: 24.3.19 16:15

     

כנראה שעוד לא שמעתם את השם מיכאל בוקובסקי, אבל אם אתם בעניין של מוזיקה, עוד תשמעו עליו. מיכאל, בן 13 בלבד, עלה ממוסקבה לפני 3 שנים וכבר הספיק לזכות במקום ראשון בתחרות האקדמיה למוזיקה בירושלים, בתחרות ארצית בנתניה ובשבוע שעבר, זכה בתחרות בינלאומית באיטליה.

מיכאל מנגן על גיטרה קלאסית כבר מגיל 6 ואת לימודיו התחיל עוד במוסקבה, כאשר למד במשך 4 שנים תאוריה מוזיקלית ונגינה בבית ספר למוזיקה, במקביל ללימודיו בבית ספר רגיל. כאשר התקבלה ההחלטה לעלות לארץ, חיפשה אימו, אסתר, מורה שיוכל להמשיך עם מיכאל את דרך היצירה וקיבלה המלצה על יורם זרביב, אשר מלמד בקונסרבטריון העירוני, אקדמא.

מיכאל והגיטרה. צילום: אסתר בוקובסקי

"לבן שלי יש קשר טוב מאוד עם יורם ויורם השפיע עליו. הוא לימד אותו שנגינה זה לא רק תווים שצריך לנגן רק לפי מה שרשום, הוא הכניס את ההרגשה של לנגן עם הנשמה ואהבה ועל החיים של המוזיקאים והוא התקרב יותר לעולם המוזיקה." מספרת לנו אסתר, אימו של מיכאל. בנוסף, היא מרחיבה על תחומי העניין הנוספים שלו "מיכאל לומד במקיף אמי"ת י' במגמת רובוטיקה והוא מחלק את כל זמנו בין הרובוטיקה לנגינה, הוא אוהב מאוד את שני הדברים האלו".

 

לאחר הזכייה בתחרות הבינלאומית באיטליה במקום הראשון, בה מיכאל קיבל בנוסף גם מחמאות רבות ונקודות על כך שהמוזיקליות שלו גברה על כל שאר המתמודדים בכל הגילאים, בשבוע הבא ישתתף שוב מיכאל בתחרות האקדמיה למוזיקה בירושלים, שם יוכל כבר להיות חלק מקטגוריית הנוער עד גיל 16, בגלל זכייתו הקודמת. תחרות זו תהיה קשה במיוחד, כי לפי דבריו של המורה, בגיל ההתבגרות כל שנה של למידה היא קריטית ומחזקת במיוחד, אך לכולם יש אמונה רבה בהישגיו וביכולתו.

תעודת הפרס הראשון. צילום: אסתר בוקובסקי

"לפני 3 שנים הוא לא ידע מילה בעברית, קיימנו שיעורים באנגלית ודי מהר אפשר היה לראות את הכישרון שלו." מספר לנו יורם ומוסיף "הוא בחור מוכשר, אני מקווה שיעשה עם זה משהו בעתיד, זה לא קל להתעסק בזה. את הנתונים להמשיך עם זה יש לו, צריך רצון והשקעה ואח"כ השמיים הם הגבול ואני מאחל לו שיגיע לאן שהוא חולם להגיע".

אימו של מיכאל, אסתר, מסכמת: "אני מאוד מקווה שהוא ימשיך עם זה בעתיד והדברים שהפרופסורים בתחרות אמרו לו, ישפיעו עליו, כי הולך לו ממש טוב".

ולנו רק נותר להתגאות ולאחל למיכאל המון בהצלחה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר