אילוסטרציה, רישום למוסדות החינוך

אות הוקרה לבתי ספר בדרום על שילוב מורים עם מוגבלויות

משרד החינוך מצדיע למורים 'ללא גבולות' ולמנהלים המשלבים אותם בבתי הספר: בתי ספר באמונים, קרית מלאכי וכפר סילבר זכו לאות הוקרה מיוחד על פועלם לשילוב מורים עם מוגבלויות במערכת החינוך

פורסם בתאריך: 24.3.19 10:46

     

משרד החינוך העניק יותר מ-70 תעודות הוקרה מיוחדות לבתי ספר במסגרת התכנית הייחודית 'מורים ללא גבולות', לשילובם המיטבי של מורים עם מוגבלויות במערכת החינוך. בין בתי הספר המצטיינים בשילוב: "רגבים" במושב אמונים, "עציון" בקרית מלאכי ו "שדות סילבר" בחוף אשקלון. באירוע, שנערך ב- 19 למרץ במכון מופת שבמכללת לווילנסקי, משרד החינוך הוקיר תודה למנהלים, למורים ולתלמידי מערכת החינוך הפועלים לאורך השנה כולה לקידום זכותם של אנשים עם מוגבלות להשתלב באופן מלא בחברה ובשוק העבודה.

התכנית "מורים ללא גבולות" של משרד החינוך פועלת כבר חמש שנים, ובמסגרתה משולבים למעלה מ- 70 מורים בבתי הספר ברחבי בארץ. מדובר במורים מצטיינים למתמטיקה, מדעים, חינוך גופני, מוזיקה, תיאטרון, ייעוץ חינוכי, חינוך מיוחד ועוד. כדי לעודד את קליטת אנשי ההוראה בבתי הספר, כחלק מהתכנית, מעניק המשרד לבית הספר תוספת שעות, בתהליך מדורג: בשנתיים בראשונות מעניק המשרד לבית הספר 10 שעות תוספתיות חודשיות, בסכום כולל של 4 מיליון שקל בשנה.

 

 

 

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מערכת החינוך מגדילה את מרחב האפשרויות שלה, מסלקת סטריאוטיפים ומקדמת את ההבנה כי אנשים עם מוגבלות הם שותפים מלאים בחברה הישראלית, ונכון לשלבם בחזית ההוראה. משרד החינוך מעניק ל'מורים ללא גבולות' שנקלטו במערכת ליווי אישי, טכנולוגיות מנגישות, מדפסות בשפת ברייל, וכל אמצעי הנגשה נוספים. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את השורות, ולפתוח את השערים בפני כל מי שיכול לתרום, לחנך ולקדם את תלמידי ישראל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר