יובל ואביה יגאל סינדורי. מתוך אלבום משפחתי של יובל.

סיפורה של הנערה שעומדת מאחורי "הפוני של אבא"

יובל סינדורי בת ה-16 הפכה את זיכרונו של אביה, יגאל סינדורי, שנפטר ממחלת הסרטן, ליום התרמה של שיער עבור חולי סרטן. הכל על הפרויקט "הפוני של אבא"

פורסם בתאריך: 18.3.19 12:28

     

יש דרכים רבות להתמודד עם אובדן אדם יקר, ואחת מהן היא לאזור כוחות, לצמוח מזה ולנסות לעזור לאחרים ככל שניתן. זו בדיוק הדרך שבחרה יובל סינדורי, נערה בת 16, יוזמת ה"פוני של אבא".

"אבא שלי נפטר לפני כחמש שנים ממחלת הסרטן. היינו חברים קרובים וטובים, יש לי זיכרונות ילדות מדהימים ממנו ואין ספק שאני דומה לו מבחינה חיצונית ופנימית". משתפת יובל "לאחר שהוא נפטר תרמתי את שיערי פעמיים, ולכבוד הפעם השלישית החלטתי ליזום את הפרויקט "הפוני של אבא". גם שם הפרויקט זה על זכרון ילדות ממנו, שפעם הוא היה לוקח את שיערי ושם אותו כפוני.. זו הייתה בדיחה אישית בינינו".

"הפוני של אבא" הוא פרויקט במסגרתו יוקמו עמדות ובהן עשרות ספרים מתנדבים, שמטרתם לאסוף כמה שיותר צמות שיער ולתרום אותם למען פאות לחולי סרטן. את הפרויקט כולו מובילים בני נוער, בהתנדבות מלאה.

נתרמים למען האתגר "הפוני של אבא" צילום: צחי כהן

אז איך הכל התחיל?

"ישבתי לשיחה עם יועצת השכבה, וסיפרתי לה שאשמח לעשות הפסקה פעילה בביה"ס עם דוכן לתרומת שיער ודוכן לתרומת כספים ע״י קנייה בדוכני מזון/שתייה. מפה לשם זה התפרסם, גדל, אנשים יותר התגייסו, אנשים יותר התעניינו, ומהפסקה פעילה זה צמח להיות יום הפנינג מטורף".

יובל היא לא רק ראש הפרויקט, היא גם נערה שלומדת לכיתה יא' ומתכוננת לבגרויות כמו כולם, ובין היתר אוהבת לרקוד כמה שניתן ומדריכת משצ"ים בוגרים.

יובל והחברות במסגרת האתגר. צילום: צחי כהן

איך הגיבה הסביבה שלך ליוזמה?

"כולם תמכו, אין אחד שנשאר אדיש. כולם כולל כולם התגייסו, הביה"ס, המשצ"ים, החברים ובעיקר המשפחה. הכרתי כל כך הרבה אנשים, גיליתי שהנוער שלנו הוא פשוט מדהים, יש בו את הרצון לתת מעצמו, את הרצון לעזור, הרצון להיות חלק ובעיקר שהם הבינו שיש בהם את הכח לשנות. השנה גם מועצת הנוער, מחלקת הנוער העירונית והעירייה לוקחים חלק גדול בסיוע לפרויקט".

על מנת לפרסם כמה שיותר את הפרויקט ולהגברת המודעות, החליטה יובל לפנות לרשתות החברתיות באתגר- לעמוד לצד הכביש בפוזה של המתנה לטרמפ עם שלט בו כתוב "הפוני של אבא". את התמונה מעלים לרשתות החברתיות ומתייגים ‏#dadsponychallenge.

ב27.3 ייערך יום התרמת שיער בין השעות 16:00-19:30 במקיף ח' בעיר. כולם מוזמנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר