סיכום יום חילופי השלטון. צילום: ברנדה אזרצקי
סיכום יום חילופי השלטון. צילום: ברנדה אזרצקי

יום חילופי השלטון: הצעות וחוקים שעברו בהצלחה (וידאו)

יום חילופי השלטון בין בני הנוער ובעלי התפקידים בעיריית אשדוד נגמר, וכעת נותר לראות האם ההחלטות מהיום הזה יתקיימו בעתיד ומה עוד צפוי לנו מהדור הבא

פורסם בתאריך: 13.3.19 19:57

     

יום חילופי השלטון בין עיריית אשדוד למועצת הנוער הסתיים בטקס באולם מועצת העיר, ועל פי האווירה והחיוכים נראה כי היה יום פורה.

בני הנוער לא רק הלכו כעיוורים מאחורי בעלי התפקידים, אלא ניסו להשפיע כמה שיכלו ולשנות ולהביע את דעתם על המצב בעיר. והנה חלק מההחלטות שהתקבלו במסגרת היום:

*ראש העיר יחיאל לסרי קיבל את ההמלצה של בני הנוער לשיפור חוק העזר העירוני במקרים של הפרות סדר והפרות אופניים בעניין.

הם המליצו להוסיף התראה בע"פ והתראה בכתב ונוהל הורים, לפני מתן דו"ח ולסרי אמר כי הוא מקבל את ההמלצה ויבדוק את האופציה לאשר זאת במועצה הבאה והזמין את מועצת הנוער להצטרף לישיבה.

* מועדון הנוער "המגדלור" ייפתח בקרוב בעיר.

* מועצת הנוער תיקח חלק פעיל ומלא בקמפיין של "חוף ללא פלסטיק" שמטרתו שמירה על חופי הים, ושני נציגי נוער יצטרפו לועדה לאיכות הסביבה.

* רשת פתאל תגייס בני נוער לעבודות בקיץ במלונות ובמוקד ההזמנות.

 

בנוסף, סיפר לסרי כי לצערו, כחלק מהלו"ז שלו ושל עמית וקנין, יו"ר מועצת הנוער שכיהנה היום כראש עיר, הגיעו לניחום אבלים. שם קיבל מכתב מאדם שנפטר, שהציע כחוק עזר עירוני שאנשים שעומדים ב2 קריטריונים: ניצולי שואה ובעלי 100% נכות יקבלו פטור מארנונה.

לאחר התייעצות עם עמית, הוחלט שזה חוק נכון ושיעלה להצבעה במועצת העיר הבאה.

ראש העיר סיכם "עם נוער כזה העיר שלנו בידיים מצוינות. הרצינות האחראיות והערכיות והשליחות של חברי מועצת הנוער אתם מנהיגים לעתיד ונתתם לנו המון כוח ושקט נפשי שהעתיד שלנו בידיים טובות".

שיראל קריאף, דוברת מועצת הנוער העירונית: "ביום זה נחשפנו לעשייה השוטפת של בעלי התפקידים המשמעותיים לנוער בעיר, שמחנו לגלות את ההירתמות המלאה של אותם בעלי תפקידים לנוער לקראת פרויקטים ושיתופי פעולה עתידיים.

היום הזה היה חוויה אדירה עבור כולנו, והזדמנות נהדרת להכיר לעומק את התפקידים של האנשים המשפיעים והמשמעותיים לנוער. אנו מקווים שזאת תהיה רק שריקת הפתיחה ובהמשך עוד נעבוד יחד לאורך כל השנה".

צפו בעמית וקנין, יושבת ראש מועצת הנוער העירונית וראש העיר להיום, מסכמת את החוויה:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר