מרכזי נוער שכונתיים צילום: יניב קקון

בשורה לצעירים: נפתחו מרכזי נוער שכונתיים

תחילתה של מהפכה בתחום הנוער אשדוד; יוזמה מרגשת בהובלתם של תחום הנוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי בראשות אורן טואיל, בשיתוף עם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, יניב קקון - שמאפשרת מענה הולם לכל בני הנוער באשדוד

פורסם בתאריך: 26.2.19 20:57

     

מזה מספר חודשים, צוות תחום הנוער באשדוד בהובלתו של רכז המנ"שים העירוני אייאסו גבייה וצוות מעולה של מדריכים, שוקדים על פיתוח והטמעת מועדוני נוער בכל רחבי אשדוד. המנש"ים – מרכזי נוער שכונתיים במרכזים הקהילתיים קמים בימים אלו במטרה לתת מענה ערכי ותרבותי לשעות הפנאי של בני הנוער בשעות אחרה"צ ובערב. במרכז השכונתי יקבלו את פני בני הנוער פעילות תרבות, פנאי, קבוצות עניין בתחומי תקלוט, ריקוד, מוסיקה, טיולים, מרכזי למידה חברתיים, הכשרות מקצועיות וגם מועדון פתוח, פשוט להיות בו.

"המקום הזה נותן תחושה של חופש, המדריכה מאוד חברית עם גבולות, אנחנו מרגישים שהשקיעו בנו. המקום נראה מגניב עם הציורים והגרפיטי שאנחנו מאוד אוהבים ומתחברים." מספר ליאור, בן נוער שמגיע לאחד ממרכזי הפעילות שנפתחו לאחרונה. הבטם, מדריכה באחד המנ"שים מוסיפה כי בעיניה "המנ"ש הוא מקום לשינוי חברתי. הוא נותן לנערים ולנערות את האפשרות להעביר את שעות הפנאי במקום ראוי ונכון להיחשף לתכנים חינוכיים וערכיים תוך התנדבות בקהילה".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הכוח ליצור את מקום הפעילות של עצמך ולהשפיע על השכונה בה אתה גר. בני נוער מכל העיר שיוזמים ומקדמים פעילויות ערכיות וחברתיות משמעותיות עבור עצמם ועבור הקהילה ברובע. זו הבשורה הגדולה שאנחנו מביאים איתנו במהלך המבורך הזה."

מרכז נוער שכונתי צילום: יניב קקון

 

יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים: "עשרות בני נוער כבר ממלאים את המרכזים שפרשנו ברחבי העיר ונהנים מציוד מתקדם, אירועים, מדריכים מעולים ואחלה אוירה. לאור ההצלחה, בברכת ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, מרכזים נוספים יוקמו כבר השנה כמענה לצורך הברור העולה מבני הנוער האשדודים. זו הזדמנות להגיד תודה גדולה לצוות תחום הנוער על היוזמה והביצוע. יש לכם איפה להיות, בואו למנ"שים, זה ה-מקום."

מזל שאלתיאל, ראש תחום נוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי ומובילת הדרך בכל הנוגע לחינוך הבלתי פורמלי בעיר מוסיפה כי: "בתחום הנוער האמון על תחום החינוך ערכי חברתי, פועלים למתן מענים לבני הנוער לצריכת פעילות איכותית בזמן הפנאי. ביטוי לכך הינם המנשי״ם שבשנה הקרובה יפעלו כמעט בכל רובע בעיר. אין ספק כי זהו חלום שמתממש."

המנ"שים פתוחים 3 פעמים בשבוע בשעות אחה"צ והערב ופותחים את שעריהם בפני כל בני הנוער בכיתות ז'-יב'.

למעוניינים בפרטים נוספים: מוזמנים ליצור קשר ישירות עם מרכזי הנוער השכונתיים בעם שלום, אחווה וחרצית או עם תחום הנוער העירוני בטלפון 08-8521114.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר