תלמידי מקיף י' בפעילות בפארק הנגיש באדיבות: עיריית אשדוד
תלמידי מקיף י' בפעילות בפארק הנגיש באדיבות: עיריית אשדוד

יום שמש אביבי בפארק הנגיש

המערכת החורפית הסוערת שפקדה את אזורנו שבוע קודם רק הכינה לנו סביבה נאה וחמימה לכבוד ט"ו בשבט, ובאזורים שונים בעיר ניצלו את מזג האוויר החמים לפעילות בחיק הטבע. הפארק הנגיש הכין גם הוא הפתעה נעימה כשאירח את תלמידי בית ספר גאולים והסתייע בתלמידי מקיף י' הפועלים במסגרת פרויקט "מעורבות חברתית – אני נגיש"

פורסם בתאריך: 27.1.19 21:39

     

"השקדיה פורחת ושמש פז זורחת" ואכן, ביום שמש חמים ונעים, בעיצומו של החורף, התכנסו תלמידים, חניכים והצוותים המלווים, כדי לחגוג את חג האילנות ב"יחד" – בפארק הנגיש (מקטע מיוחד בפארק 'אשדוד ים' המותאם לאנשים עם מוגבלות). את האירוע הפעילו תלמידי כיתות י' ממקיף י' אשדוד, המתנדבים במסגרת פרויקט "מעורבות חברתית – אני נגיש", המקדם שיח, מפגש ושינוי עמדות בנושא המוגבלות.

במשך כמה שבועות, במסגרת הפרויקט, הועברו לתלמידים סדנאות להגברת המודעות ויחס נכון כלפי אנשים המתמודדים עם מוגבלות ובט"ו בשבט תלמידי המקיף אירחו באהבה מספר כיתות תקשורת מבית ספר "גאולים" בפארק הנגיש באשדוד, הכינו יחד עציצים לכבוד החג, פרחי נייר ועיצבו שלל ברכות ואיחולים לקרובים, באווירה שמחה של שירי חג ושפע של פירות ושתיה לכבוד ט"ו בשבט.

התלמידים נהנים מפעילות בפארק הנגיש באדיבות: עיריית אשדוד

 

"שמחנו לראות את החיוכים הרבים, את הריקודים ברחבת הפארק ואת קפיצות הילדים במתקנים יחד עם תלמידי המקיף. אנשי הצוותים של בית ספר גאולים כמו גם צוות מקיף י' התרגשו מאוד, כשראו את תלמידי המקיף משחקים בהכלה גדולה ובהנאה עם הילדים מגאולים, צוחקים ונהנים" אומרים עובדי משאבי קהילה ומנגישות במינהל לשירותים חברתיים.

בבית ספר "גאולים" שהגיעו לחגוג בפארק הנגיש, פרגנו לתלמידים המתוקים ששיחקו וחגגו באופן מדהים, וכמובן לצוות המורות המקסים. תודה אישית נמסרה לכל אחד מצוות הפארק: למריאל – עוס"ית הפארק הנגיש, לדניאלה וינטר – רכזת הפארק, לשירה ונועה – בנות השירות הלאומי, וראשית – סטודנטית בהכשרה במחלקת השיקום שהגיעה ללוות ולעזור.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר