פרופ' שוש ארד נשיאת המכללה האקדמית אחוה, המרצה אפרת מצ'יקאווה אשר קיבלה תעודת הצטיינות אישית וד"ר מיכל רביבו שטיינר דיקן הסטודנטים צילום: אדי ישראל
פרופ' שוש ארד נשיאת המכללה האקדמית אחוה, המרצה אפרת מצ'יקאווה אשר קיבלה תעודת הצטיינות אישית וד"ר מיכל רביבו שטיינר דיקן הסטודנטים צילום: אדי ישראל

המצטיינים של מכללת אחוה

המכללה האקדמית אחוה העניקה תארי 'עמית כבוד' לד"ר דליה פדילה מייסדת ומנהלת רשת בתי הספר "קיו סקול" ולשעבר נשיאת מכללת אלקאסמי להנדסה ולמדע, ולפרופ' יורם בילו חתן פרס ישראל בחקר סוציולוגיה ואנתרופולוגיה לשנת תשע"ג

פורסם בתאריך: 25.1.19 21:52

     

המכללה האקדמית אחוה ערכה ביום ה' האחרון טקס הוקרה לסטודנטים המצטיינים מבתי הספר השונים ובתכניות הלימוד השונות, במסגרתו העניקה נשיאת המכללה הפרופ' שוש ארד תואר עמית כבוד לד"ר דליה פדילה על היותה סמל לפעולה נמרצת למען שינוי חברתי ותרבותי ודמות מופת אשר הוכיחה שכוח רצון, התמדה, תבונה ורגישות תרבותית, יש בהם כדי לחולל שינויים תודעתיים הן בחברה הערבית הן בחברה היהודית.

תואר עמית כבוד הוענק גם לפרופ' יורם בילו על תרומתו הייחודית רבת השנים בתחומי האנתרופולוגיה הפסיכולוגית, האתנו-פסיכיאטריה ופסיכולוגיה רגישת תרבות; על היותו חלוץ ופורץ דרך בתחומים אלה שזכה להערכה ניכרת על הישגיו המדעיים בארץ ובעולם.

ד"ר דליה פדילה ציינה במהלך הטקס כי: "חינוך מקדם אנשים וסוגר פערים משמעותיים. אני שגדלתי וצמחתי בכפר לא הפסקתי לחלום. ובהתמדה, מסוגלות לעבודה קשה ולא מעט רגעי שבר, מהמקום הזה צמחתי והצלחתי. תודה לפרופ' שוש ארד ולמכללה האקדמית אחוה על ההוקרה המרגשת".

פרופ' יורם בילו ציין גם הוא כי: "האתגר הגדול הניצב כיום בפני החברה בישראל הוא כיצד לכונן ולשמר רקמת חיים משותפת, במדינה ההופכת להיות, כמאמר הנשיא ריבלין, "מדינת כל שבטיה"; כיצד ליצר תחושה של ישראליות משותפת, של אחריות משותפת, תוך שמירה על תחושת הביטחון והגאווה של כל שבט או מגזר בזהות הקבוצתית שלו, על בסיס ערכים של הוגנות, שוויון ורב-תרבותיות אמתית. נדמה לי שמכללת אחוה – בחזונה, בהרכב האנושי שלה ובמיקומה – מעלה תרומה חשובה להתמודדות עם האתגר הזה".

נשיאת המכללה  פרופ' שוש ארד אשר פנתה אל הסטודנטים ואמרה: "אנו מציגים לכם היום דמויות לחיקוי – אנשי מופת, מהרף הגבוה ביותר. אישה ואיש – כל אחד פורץ דרך בתחומו, מנהיג בסביבתו אשר גילה במהלך חייו אומץ לב, התמדה ואיכות בלתי מתפשרת. לעיתים כדי להצטיין צריך לפעול בדרך ייחודית ובכך להיות מופת ודוגמא לחברה הישראלית כולה. אכן, השניים האלו עשו דרך ארוכה בצניעות ובדרך ארץ. סטודנטים יקרים, אתם השראתנו! יחד עמכם נביא את אחוה להיות המגדלור המפיץ אור על סביבתו. ביחד יש בכוחנו לרקום ולשלב ידיים עם האזור ולתרום בכך לפיתוח דרום הארץ. זה המסר אותו רציתי להעביר אליכם, שילוב מושכל בין מצוינות אקדמית למחויבות לחברה ולסביבה. יישום היכולות המדעיות יחד עם אחריות חברתית".

 

 

בהמשך חולקו תעודות לסטודנטים מצטיינים בתארים ראשון ושני. 12 תעודות הצטיינות הוענקו לסטודנטים מצטייני נשיאה, 24 תעודות הוענקו לסטודנטים מצטייני דיקן מבתי הספר השונים בהם חינוך, מדעים ותארים מתקדמים, כמו כן הוענקה תעודת הצטיינות חברתית אחת ותעודות הצטיינות אישית אחת לסטודנטים שפרצו גבולות אישיים, חברתיים ותרבותיים. בהמשך הטקס, ההרכב המכללתי "קולות שלובים", שר וריגש עד מאוד את הקהל.

עוד בטקס הוענקה תעודת הצטיינות אישית למרצה אפרת מצ'יקאווה על תרומתה רבת השנים למכללה. אפרת בין היתר ממונה על מיזם "התקווה הישראלית" במכללה ורגישותה הייחודית חברה ליצירתיות ולרתימת רבים למיזם. עבודתה עוררה התרגשות והערצה והיא לאחרונה עורכת סדנאות ומיזמים חדשים והיד עוד נטויה. רק לאחרונה נבחרה מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית לאות המרצה מעוררת ההשראה לשנת 2018.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר