אפרת אסרף (צילום: כנפיים של קרמבו)

להיות דתייה ב'כנפיים של קרמבו'

אפרת אסרף, סניף אשדוד ב'כנפיים של קרמבו' מספרת איך זה להיות פעילה דתייה בתנועה. "זה לא אורך החצאית זה גודל הלב"

פורסם בתאריך: 31.12.18 19:09

     

הרבה אנשים שואלים אותי למה דווקא 'כנפיים של קרמבו'? 'אפרת זה מקום חילוני, זה לא מתאים לך' ואני תמיד מנסה להסביר ש'כנפיים של קרמבו' זו תנועת נוער מנגישה ומחוללת שינוי חברתי בישראל לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים. אז מה? שאני לא אקח חלק בשינוי המטורף הזה בגלל שאני דתייה? אתם באמת חושבים? יש דרכי חשיבה אחרות. בזכות פעילה שלנו חניך חדש הצטרף לתנועה. פשוט אדיר! ילד עם שיתוק מוחין שאלמלא הלב הפתוח שלה, היה ממשיך לשבת בבית בודד וללא חברים.. אז ממש לא אכפת לי אם היא לובשת חצאית או מכנס, כי מבחינתי זה לא אורך החצאית אלא גודל הלב.

בתור דתייה, אני מאוד נעלבת כשחילונים אומרים שאני עלולה לקלקל את ילדיהם. שחס וחלילה לא אשכנע אותם להבריז למשפחה מטיול הג'יפים בשבת בבוקר.

 אתם יודעים מה? בואו נשנה גישה. כשאני רואה פעילים עם חולצת תנועה וציצית משתגעים במעגל מורלים עם פעילים מהקהילה הגאה, אני גאה להיות חלק מהדת שלי. כי בדיוק ככה היא צריכה להיות. אתם אולי נגד התורה שלי אבל הכי חשוב שאתם נאמנים לתורה שלכם. ומה שיפה ב'כנפיים של קרמבו', שבאמת לכל אחד יש בה מקום ומשמעות ואף אחד לא רואה אותך על פי תבניות חשיבה מוגדרות מראש, של דעות קדומות, אלא מישיר מבט ורואה את מי שאתה באמת.

 אז מידי פעם מביאים לסניף איזה עוגת שוקולד ואני צריכה לבדוק כשרות, ופעמים בודדות אחד המורלים מנוגד לערכי התורה שלי ואני מבקשת לעצור. אבל זה מה שנקרא שליחות. ולכן, אפשר להגיע לסניף עם חצאית וללמד את כולם את חיבוק הדוסים.

 אני לא פונה למגזר החילוני או למגזר הדתי, אני פונה אליכם כאל בני אדם שבטוחים בדרך החיים שלהם, בואו ל'כנפיים של קרמבו', ובע"ה החברה המקולקלת שלנו תעבור שינוי.

 לפרטים נוספים ולהצטרפות לפעילות:

 מקום: בית ספר רעים, רח' זלמן ארן 8

ימי פעילות: ימים שלישי וחמישי

 יום שלישי:

17:15-19:30 – כיתות ח'

17:15-20:30 – כיתות ט'-יב'

 יום חמישי:

17:30-19:00 – כיתות ז'+ח'

 איש קשר: שי אסולין, מרכזת הסניף- 050-901-6169

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר