מקיף ו'. לתלמידים המצלומים אין קשר לידיעה. צילום: ביה"ס
מקיף ו'. לתלמידים המצלומים אין קשר לידיעה. צילום: ביה"ס

מקיף ו': המתכונת בספרות הודלפה – הבחינה נפסלה

בתיכון הודיעו הערב לתלמידים והוריהם: "צוות בית הספר מוקיע מכל וכל העתקות, גניבת דעת וגניבת טופס המבחן. עקב כך המבחן נפסל ויש לכולם מתכונת חדשה"

פורסם בתאריך: 25.12.18 23:16

     

הרוחות במקיף ו' סוערות: שאלון המתכונת בספרות לתלמידי כיתות י"ב הודלף לפני מועד הבחינה, שנערכה שלשום (יום א'). לאחר שהנהלת בית הספר עלתה על מה שקרה, הוחלט לפסול את כל מחברות הבחינה של כלל הנבחנים ולקיים בקרוב בחינה חוזרת – ב-3 בינואר. זאת, למרות העובדה שהרבה תלמידים בשכבה לא נחשפו לשאלות לפני שנבחנו, ולמעשה כעת הם נענשים על לא עוול בכפם.

בתיכון חושדים שתלמיד אחד או יותר הצליחו "לסחוב" את השאלון לפחות ימים מספר לפני המתכונת, יתכן באמצעות שליפתו מתיק של אחת המורות או מחדר הצילום למשל, צילומו והפצתו בקרב רבים מהתלמידים.

מתוך הבחינה שהודלפה והופצה בין תלמידים בוואטסאפ

נבדקת האפשרות שכמה מהתלמידים, שחשבו שהם חכמים גדולים, ונעזרו בשאלונים המודלפים, הביאו איתם תשובות מוכנות לבחינה, סיימו אותה תוך זמן קצר במיוחד והגישו את המחברות למורות, מה שעורר את חשדן.

 

התלמידים והוריהם קיבלו הערב הודעה מבית הספר בזו הלשון: "צוות בית הספר מוקיע מכל וכל העתקות, גניבת דעת וגניבת טופס המבחן. עקב כך המבחן נפסל ויש לכולם מתכונת חדשה. ברור לנו התסכול של התלמידים שלמדו, התכוננו וכתבו מבחן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר