כנס מעורבות חברתית. צילום: עיריית אשדוד
כנס מעורבות חברתית. צילום: עיריית אשדוד

חדש: תיכוניסטים יתנדבו בצהרונים

כ-250 תלמידי כיתות ט' ו-י' השתתפו בכנס עירוני בנושא מעורבות חברתית שנערך במקיף ג'

פורסם בתאריך: 23.12.18 14:40

     

בשבוע שעבר נערך כנס עירוני בנושא מעורבות חברתית בקהילה. אל הכנס הגיעו לא פחות מ-250 תלמידי כיתות ט'-י' מכל בתי הספר התיכונים בעיר. התלמידים גילו רמת מעורבות גבוהה והוכיחו שניתן לסמוך עליהם ועל הפעילות ההתנדבותית שלקחו על עצמם. לאור המספרים היפים, נסי אברהמי, המפקחת הרשותית במשרד החינוך, ציינה כי היא מאמינה בצעירים של אשדוד ובמעורבות החברתית שלהם בקהילה.

אינדה פלינט מנהלת ההתנדבות העירונית ואפרת נהרי רכזת מעורבות חברתית במינהל החינוך, מספרות על המיזם ההתנדבותי החדש "צעירים לצהרונים". המטרה היא שהתלמידים יתנדבו בצהרונים במקום מגוריהם, דבר שיגביר את החיבור לקהילה ולחברה בה הם חיים. הן מציינות כי התכנית תפעל באופן שוטף ולאורך כל השנה בצהרוני החברה העירונית, בגנים לגילאי 3-4, ובבתי הספר בכיתות א'-ג'.

כנס מעורבות חברתית. צילום: עיריית אשדוד

גם מנהלת הצהרונים בחברה העירונית רויטל אבו, ברכה על הכמות הגדולה של התלמידים שמעוניינים להתנדב בצהרוני העיר והביעה אמונה במיזם היפה שילך ויתרחב באשדוד ומחוצה לה.

הכנס כלל הרצאה מעניינת על יצירתיות וחשיבה חיובית וכן סדנאות בקבוצות קטנות דרכן קיבלו התלמידים כלים להתנדבות פעילה. במינהל החינוך רואים חשיבות עליונה בקשר בין הרצפים החינוכיים בעיר, מגיל הגן ועד לתיכון, ומאמינים כי החינוך להתנדבות ולמעורבות התלמידים בחיי הקהילה מפתח בהם כישורים לטיפוח מנהיגות חינוכית וערכית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר