כספות פרטיות.צילום: אילוסטרציה

הלוואות מועדפות לסטודנטים מאשדוד? לא בקרוב

באופן מפתיע הודיע בנק לאומי לעיריית אשדוד על הפסקת ההתקשרות עימה וסטודנטים בעיר שביקשו לקבל הלוואות במסגרת פרויקט הלוואות בתנאים נוחים נתקלו בבבעיה

פורסם בתאריך: 16.9.18 15:01

     

באופן מפתיע הודיע בנק לאומי לעיריית אשדוד על הפסקת ההתקשרות עימה וסטודנטים בעיר שביקשו לקבל הלוואות במסגרת פרויקט עיריית אשדוד של הלוואות בתנאים נומחים נתקלו בבבעיה. מהעירייה נמסר כי "לאחר שבנק לאומי הודיע על הפסקת ההתקשרות הוצאנו מכרז חדש להלוואות מבנקים"

סטודנטים אשר ביקשו לקבל הלוואת מלגת לימודים כתושבי העיר, במסגרת הסדר קיים עם עיריית אשדוד לאחרונה נענו בשלילה. הסיבה: באופן חד צדדי בנק לאומי הודיע לעירייה על הפסקת ההתקשרות עימה בנושא זה. במסגרת ההסדר שהעירייה יזמה בפרויקט הלוואה לכל סטודנט נטלו הסטודנטים מאשדוד הלוואות בריביות נמוכות והחזר תשלומים נוח מאוד. בעוד מספר שבועות אמורה להיפתח שנת הלימודים האקדמית והלוואות עדיין אין.

מעיריית אשדוד נמסר כי "פרויקט ההלוואות שלנו, פרויקט הדגל לעידוד לימודים אקדמיים בקרב צעירי אשדוד, לא בוטל!!!
מדובר במיזם משותף עם בנק לאומי אשר נתן עד לאחרונה הלוואות בתנאים שקבענו, ולצערנו הודיע על רצונו להפסיק את ההתקשרות עם עיריית אשדוד.
על כן, באוגוסט פורסם מכרז חדש לקבלת הצעות מבנקים אחרים ואם השלמת כל התהליכים הפרוצדורליים נודיע על חידוש המיזם לציבור הסטודנטים.
אנו מאחלים לך לצעירי אשדוד הלומדים והמתעתדים ללמוד במוסדות האקדמיים, שנה טובה ומבורכת וגמר חתימה טובה."

ביקשנו תגובה מבנק לאומי ונפרסם את התגובה אם וכאשר תתקבל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר