חבלן משטרה בהרצאה

חבלן ופרשים בפעילות חינוכית מיוחדת באשדוד

שיתוף פעולה לא שגרתי בין מינהלת אזור התעשייה, משטרת ישראל, מתנדבי איחוד הצלה והנהלת בית הספר הניבה תוצאה מנצחת – כ-150 ילדים בעלי מוגבלויות נהנו מפעילות מיוחדת והגברת המודעות לסיטואציות לא שגרתיות של בטיחות וביטחון. התלהבות גדולה היתה מפרשי הסוסים ומהיכולות בהצלת חיים.

פורסם בתאריך: 27.8.18 14:28

     

ראש מינהלת אזור התעשייה מר אפריים בנוב מקיים כל השנה קשר רציף ומוצלח עם המרכז החינוכי מגן הלב, וביחד עם הנהלת בית הספר נערכת פעילות מיוחדת במועדי ישראל ובימי קהילה המוקדשים לנושאים שונים. אתמול נערך יום קהילה כזה במרכז החינוכי, ממנו נהנו כ-150 ילדים בעלי מוגבלויות.

 

"יום הקהילה שערכנו, אורגן ונערך בתיאום עם מנהלת מרכז מגן הלב הגברת רותי אברמוביץ ועם צוות המורים והמחנכים של המרכז" אומר מר בנוב אשר הוביל את היום המיוחד, יחד  עם מפקחי הרובע ועובדי המינהלת.

 

בנוב מציין כי ליום זה חברו שני ארגונים חשובים שעוסקים בביטחון ובהצלת חיים. 

 זאב קרפ, השוטר הקהילתי, רתם את משטרת ישראל למיזם והביא אל מתחם המרכז פרשים, כלבנים חבלן משטרתי ושוטרי סיור אשר הציגו בפני הילדים את היכולות המקצועיות שלהם ואת הדרכים בהן הם מעניקים סיוע לתושבים ומבטיחים את שלומם וביטחונם.

 

נתנאל, רכז איחוד הצלה העומדים בקשרי עבודה עם המינהלת וכבר ערכו כמה מיזמים משותפים, רתם את מתנדבי האיחוד אשר הצטרפו ליום זה והציגו בפני הילדים את יכולת הארגון בהצלת חיי אדם. הם הציגו  אמצעים חדשניים כמו רכב שטח ייעודי ואופנולנס שמשמשים אותם במשימותיהם וכן ערכו הדגמה להגשת עזרה ראשונה, הנשמה ופעולות סיוע רפואיות בהצלת חיים.

 

 

באירוע השתתפו כאמור כ-150 ילדים בעלי מוגבלויות שונות, יחד עם הצוות והנהלת המרכז, בתוך מתחם בית הספר, כאשר הילדים מגלים עניין וסקרנות בכל שעות המפגש.

צילום: איחוד הצלה

צילום: איחוד הצלה

 

 

בנוב: "אני מודה לכל מי שנטל חלק ביום הקהילה, למשטרת ישראל ולארגון איחוד הצלה, ולשיתופי הפעולה התמידיים עם מנהלת המרכז גב' אברמוביץ. יש חשיבות רבה בפעילות מסוג זה המנגישה אל תוך כותלי המוסד את היכולות הקהילתיות ומאידך מעוררות מודעות למוכנות אישית בשעת חירום"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר