ספיר בוזגלו וטל בר-חן בכנס, מציגות את האפליקציה שפיתחו. צילום עצמי
ספיר בוזגלו וטל בר-חן בכנס, מציגות את האפליקציה שפיתחו. צילום עצמי

"ווייז" עם ערך מוסף

שתי סטודנטיות מאשדוד פיתחו אפליקציית ניווט לנכים כחלק מפרויקט הגמר שלהן ב- SCE המכללה להנדסה סמי שמעון

פורסם בתאריך: 14.8.18 14:25

     

ספיר בוזגלו וטל בר-חן, שתי צעירות מאשדוד, סטודנטיות במחלקה להנדסת תוכנה ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה בעיר, פיתחו כחלק מפרויקט הגמר שלהן אפליקציית ניווט לאנשים עם מוגבלויות.
לדבריהן, "במחקרים שביצענו גילינו שאנשים רבים עם מוגבלויות נמנעים מלהגיע למקום כלשהו עקב חוסר ידע בנוגע לנגישות של אותו המקום. על מנת שנוכל לשפר, ולו במעט, את איכות חייהם של בעלי המוגבלויות בישראל, החלטנו לפתח אפליקציה לה קראנו 'מגיעים בקליק'".

איך זה עובד?

לאחר שהמשתמש מכניס את היעד, האפליקציה שולחת הודעה אוטומטית לבית העסק, כדי שיוכל לזכות ביחס מועדף וקבלת שירות מהיר בעת הגעתו ליעד. עוד, מוצגת לו מפת השיפועים של פני השטח בעיר, בה מישור מוצג בצבע ירוק, מדרון בצבע אדום, והשאר בכתום, זאת כדי שיידע אם יוכל להסתדר שם עם כיסא גלגלים. בנוסף, האפליקציה תמליץ על בתי עסק מונגשים והמשתמשים יוכלו להחליף חוות דעת ודירוגים לאתרים השונים לפי מידת הנגישות שלהם, והיחס לנכים.

 

 

לסיכום מסרו בוזגלו ובר-חן כי "נכון לעכשיו, האפליקציה עובדת רק בתל אביב אך בקרוב מאוד נוכל להכניס גם את הנתונים של אשדוד, אשקלון וערים נוספות בארץ. אנו מאמינות שהאפליקציה יכולה להביא לשינוי אמיתי בתפיסה של עסקים רבים בנוגע לנכים ואנשים עם מוגבלויות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר