בית ספר עמל
בית ספר עמל

בית הספר "עמל-יעד" | להיות מקצוען זה מחייב

בבית הספר "עמל-יעד" טכנולוגי באשדוד חושבים על המחר כבר היום. ללימודי תעודה ממשלתית במגוון מקצועות: אוטוטרוניקה, מינהל והנהלת חשבונות, איפור ועיצוב שיער והמגמה היוקרתית החדשה "אומנות הבישול". לומדים שלושה ימים ועובדים יומיים בשכר, כשאפשר להמשיך ללימודי הנדסאי. המנהל ציון ביטון: "מי שרוצה כבר עכשיו לרכוש מקצוע, מקומו איתנו"

פורסם בתאריך: 16.7.18 11:44

     

4 מיליון ₪, זהו הסכום שיושקע במגמה יוקרתית חדשה באשדוד, "אומנות הבישול".

כבר בכניסה לבית הספר ניכר כי נכנסים לקמפוס מטופח ונעים, האווירה הנעימה שמקבלת את פני הנכנסים, מיד משרה אווירה של בית. המסדרונות והחצרות מטופחים להפליא, הניקיון בולט מאוד.

התפיסה החינוכית של מנהל ביה"ס, ציון ביטון, היא סביבה מאפשרת, ראויה ומכבדת. ואכן, מזה ארבע שנים שבית הספר בניהולו, עבר מהפכה חינוכית כמעט בכל תחום, אך בעיקר בקידום התלמידים שחלקם הגיעו עם פערים ותסכולים לא מעטים.

לצורך כך, בנו במקום מערך של תמיכה ולמידה פרטנית ייחודית לביה"ס. הדגש הוא על לימודי תעודה ממשלתית בסיווג מקצועי שמבטיחה לתלמידים מקצוע. יש לציין כי רבים מהתלמידים מגיעים לביה"ס מהסביבה: גן יבנה, גדרה, בני עייש, יבנה וכמובן מאשדוד.

התלמידים מאושרים ממידת ההצלחה, האמונה והרגשת השייכות שנוטע בהם הצוות מגבירה את הרצון להצליח. שיטת הלמידה בתוכניות העבודה המעשית והעיונית נוגעת באופן אישי בכל אחד ואחת. הכיתות קטנות, הפעילויות החברתיות הרבות ומגוון הפעילויות יוצרים בביה"ס גאוות יחידה וחיבור חברתי מיוחד במינו. בין היתר, התלמידים מוזמנים לגלות את כישרונותיהם במוסיקה באולפן הקלטות, ברובוטיקה, בימאות ב"זיו נעורים", ברכיבה על סוסים ועוד.

אחוז המתגייסים בביה"ס מפתיע באופן מיוחד , כ-95.30% ויותר מתגייסים, חלקם במקצוע וחלקם מתנדבים ביחידות הקרביות. כל זאת, הודות לפעילות האינטנסיבית בנושא הגיוס. כמובן שגם הכנסת פרוייקט "אחריי" לתוך ביה"ס, תורם את חלקו בנושא.

הלימודים בביה"ס מתחילים מכיתה ט' עד יב' ואלה שבוחרים להמשיך במסלול לימודי המשך ליג'-יד' עושים זאת בבית- ספר מקס פיין בת"א וזוכים למלגות וסיוע.

בית הספר מאפשר לתלמידים לגשת לבחינות בגרות במהלך לימודיהם.

4 מיליון ₪ יושקעו במגמה חדשה ויוקרתית, "אומנות הבישול", שתאפשר לבני נוער ומבוגרים שהבישול בשבילם הוא יותר מסתם תחביבי. המגמה תכשיר ותעניק תעודת מקצוע ממשלתית בנושא.

צל"ש = צעירות לפני שירות:

מסלול ייחודי לבוגרות יב', לרכוש מקצוע לפני הגיוס או שרות לאומי. (דחיית השירות נעשית בתאום גורמים בצה"ל). הפרויקט בתמיכה של ביטוח לאומי, משרד העבודה ועמותת "נעמי". הבנות זוכות למענק קיום חודשי ובנוסף תנאי פנימייה (בגבעת וושינגטון) והסעות.

הלימודים נערכים 5 ימים בשבוע במשך 9 חודשים. מסלול משולב: ניהול מערכות משרד משולב + תעודה ממשלתית.

אם אתם דואגים לעניין ההסעות לבית הספר, הסירו דאגה מלבכם, "עמל – יעד" דואגים לכל ההסעות לבית הספר.

אם אתם אוהבים את אחד המקצועות הנלמדים בביה"ס ורוצים מקצוע לחיים וכבר לרכוש ניסיון תוך כדי הלימודים ולקבל משכורת אז מקומכם בבית ספר "עמל – יעד".

ההרשמה לביה"ס בעיצומה,  לחצו כאן לפרטים נוספים להרשמה לבית הספר 
או התקשרו למזכירות ביה"ס בטלפון 08-6990549/0

עשו זאת ותסדרו לעצמכם את העתיד !

קורס אומנות הבישול בבית ספר עמל יעד (יח"צ)

קורס אומנות הבישול בבית ספר עמל יעד (יח"צ)


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר