אילוסטרציה , גן ילדים (מאגר Shutterstock
אילוסטרציה, Shutterstock

המקום המושלם לילדים: גן סימבה באשדוד

אפשר להפסיק את החיפושים, גן הילדים האידיאלי – נמצא כאן בעיר: הילדים לומדים אנגלית מגיל שנתיים, משתתפים בשיעורי ריקוד אומנות ודרמה בכיתות קטנות, אוכלים בריא אפילו בימי הולדת, ומקבלים יחס אישי. פלא שכל המקומות כבר תפוסים?

פורסם בתאריך: 18.6.18 12:58

עדכון אחרון: 26.2.20 14:00

     

ברובע י"ב פועל גן ילדים איכותי, הגן, 'גן סימבה' הוקם לפני 18 שנים כמודל לחינוך פעוטות בני שנה עד חמש שנים. הגן מעניק יחס אישי לילדים ומציע פעילויות בנושאים כגון אנגלית, ריקודים סלונים, דרמה ופיתוח חשיבה. כמו כן, הגן שם דגש על הקשר בין הבית למסגרת החינוכית. צוות הגן כולל אך ורק גננות מוסמכות, עוזרת לגננת וסייעות, כולן קבועות ובעלות הכשרה מתאימה.

התפריט בגן

מחקרים מראים שילדים שאוכלים ארוחת בוקר מזינה, הם ילדים מרוכזים, ערניים, מצליחים לשמור על משקל מאוזן ואף מגיעים להישגים טובים יותר בבית הספר. לכן, התפריט השבועי והמגוון של גן סימבה מספק לילדים מזון בריא ומזין, בשילוב ירקות טריים ועד דגנים מלאים (אורז מלא, חיטה מלאה) יחד עם חלבונים איכותיים –קטניות, קינואה, עדשים, סויה, ביצים וכמובן, שומנים טובים – שמן זית, אבוקדו, טחינה, אגוזים/שקדים.

ימי הולדת

בגן סימבה אוהבים מאד לחגוג ימי הולדת, וכמובן שמשפחתם של חתן/כלת השמחה להצטרף לחגיגה. הילדים מוזמנים למסיבה. אך בין כל השירים, המתנות הברכות והאווירה השמחה, הילדים זוכים לחגוג בריא, ולצד עוגת יום ההולדת הנהדרת, יככבו מגוון ירקות לצד אוכל מזים וטעים וטבעי. טטיאנה אנושין, מנהלת הגן וגננת וותיקה מספרת: "הילדים יודעים, גם ביום ההולדת אנחנו שומרים על הגוף ממתקים וחטיפים, אנחנו מזינים את הגוף באוכל נפלא ובריא שעוזר לנו לגדול, להיות חזקים וטובים. הם אפילו לא מבקשים ממתיקים מלאכותיים, מצאנו תחליפים בריאים מעולים".

קבלת שבת

לקראת סוף השבוע ואווירת השבת, הגן לובש חג. בימי שישי הילדים מסדרים את הגן, מכינים אותו לקראת קבלת השבת, מקשטים את הגן ואפילו אופים חלות. בכל שישי נבחרים המלך והמלכה -אבא ואמא של שבת שיחד עם ילדי הגן חוגגים את קבלת השבת הכוללת סיפור ושירי שבת סביב השולחן. ההורים המאושרים זוכים לתיעוד של האירוע עם תמונות מהחגיגה שנשארות גם כמזכרת.

חגים ומסיבות

בגן סימבה חוגגים את חגי ישראל בצורה יוצאת דופן, לא רק הכנה והיכרות עם החג כי אם מסיבות של ממש. טטיאנה אנושין, מנהלת הגן וגננת וותיקה מספרת: "לפני כל חג וחג אנחנו מסבירים לילדים את משמעות האירוע הקרוב, מהן ההכנות. אנחנו רואים ושומעים מההורים שהילדים מגיעים לחג בבית עם המשפחה אחרי שהם שמעו והבינו מה אנחנו חוגגים והכל נראה אחרת, הילדים ממש מרגישים חלק מפסח, חנוכה שבועות וראש השנה. בפורים יש לנו חגיגה של ממש בגן, בכל חג אנחנו מוצאים את הייחודיות ומביאים אותה לגן בדרך יצירתית שמשתפת את הילדים באמצעות פעילויות מגוונות".

חוגי העשרה

ילדי גן סימבה, שלומדים בקבוצות קטנות של 20 ילדים בלבד עם צוות מקצועי ואיכותי משתתפים בחוגי העשרה, אשר מועברים על-ידי מורים מקצועיים והטובים בתחום.

קסם בחוג אנגלית

דבר ידוע הוא ששפה זרה נקלטת טוב יותר אצל פעוטות. מתוך אמונה כי ידיעת השפה האנגלית תוכל לקדם את הילדים בעתיד ולהעניק להם יתרונות. גן סימבה מעניק הזדמנות שבועית ללמוד אנגלית בכיף עם שירים וריקודים כחלק מהתכנים שמוצעים על ידי הגן טטיאנה אנושין, מנהלת הגן וגננת וותיקה מבהירה: "לא מדובר בתכנים שמקבלים בעבור תשלום נוסף, כל ילדי הגן לוקחים חלק בפעילויות ההעשרה הרבות כחלק מתכני הגן". בגן סימבה כבר הבינו שכמלמדים ילדים אנגלית צריך לעשות זאת בהנאה גדולה באמצעות משחק ובכיף גדול וכך התכנים המועברים בחוג האנגלית נקלטים היטב. אימא לילדים בגן מספרים: "היינו בשוק, זה ממש עובד. בנוסף לשפת האם, הילד רכש עוד שפה, הוא יודע להבין ולבקש ואין לי ספק שזו החלטה נכונה ונבונה"

גן סימבה

גן סימבה

דרמה ותיאטרון

בכל שבוע ילדי הגן מגיל 3 נהנים מהפוגה חווייתית במיוחד של לימודי משחק, דרמה ותיאטרון ולאחר שנתיים הם מעלים הצגה, הפקה של ממש של חצי שעה עם תפאורה תלבושות. שאליה מגיעים ההורים ובני המשפחה. טטיאנה אנושין, מנהלת הגן וגננת וותיקה: "מדהים לראות איך בעקבות החוג הדמיון והיצירתיות של הילדים מתפתחת, הילדים רוכשים ביטחון עצמי ואמונה בעצמם ובעיקר נהנים משיתוף פעולה וביטוי עצמי. אני לא חושבת שיש עוד חוג כזה, אצלנו החוג פועל כבר 15 שנה ואנחנו רואים שיש תוצאות".

מחול וריקודים סלונים

החל מגיל שנתיים הילדים לומדים לאט לאט את התנועות, את הבסיס לריקודים סלונים. טטיאנה אנושין: "הם לומדים סגנונות ריקוד שונים כמו צ'ה צ'ה צ'ה, ואלס פולטקה רוקנרול וטרנטלה. המוזיקה והריקודים ביחד יוצרת קסם. רואים איך הילדים נפתחים בריקוד ונהנים. הם ממש מחכים לזה".

ספרים, רבותי, ספרים

גן סימבה פועל במטרה להקנות לילדים בסיס טוב להבנת הנקרא והנשמע. לכן גננות וסייעות נותנות דגש מיוחד על ספרות לשון ושפה תקנית. ההורים מספרים כי בכל שבוע ביום שישי ילדי הגן מגיעים עם ספר לבית, אותו הם מבקשים לשמוע שוב ושוב. "מדהים לראות איך דווקא הדור של הסמאטרפונים כל כך מתלהב מספרים, אם רק ידועים איך להנגיש להם את זה בשפה טובה. בגן סימבה הילדים לומדים: צורות זכר ונקבה, תיאור עצמים ופריטים, הפכים, משפטים מורכבים".

צוות גן סימבה מונה 23 גננות וסייעות מוסמכות בלבד, הגננות קבועות ולא מתחלפות מה שעוזר לסייע ביציבות ויצירת אמון אצל הילדים. נכון שזה המקום המושלם? פלא שכבר כל המקומות לשנת הלימודים החדשה כבר תפוסים?

לסיום קבלו טיפ מאינה, אמא ששלושת ילדיה למדו בגן: "מדהים לראות את היחס האישי, הילדים שלי. שלושתן היו מחכים בבוקר ללכת לגן. מאד התרשמתי ממעקב על התפתחות הילד, מהדאגה הפרטנית לאוכל איכותי ומזין, ויותר מזה לגרום לילדים לאכול אוכל בריא ולאהוב את זה. צוות הגן מורכב מאנשים איכותיים. חצר הילדים פשוט מוארת ויפיפייה, הגינה תמיד מטופחת ונקייה. טוב לילדים, וטוב לנו, הרמה מאוד מאוד גבוהה מכל הבחינות".

ליצירת קשר עם הגן: טלפון- 08-8675370 | נייד- 050-4952525

גן סימבה

גן סימבה

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר