מתן וחברתו סתיו בטקס. צילום: פוש אפ גירלס
מתן וחברתו סתיו בטקס. צילום: פוש אפ גירלס

אורח הכבוד בטקס הסיום: החובש שנפצע קשה בתאונה

בוגרי י"ב של מקיף א' חגגו את סיום הלימודים ומי שגנב את ההצגה היה מפקד מסלול השוחרים בביה"ס, חובש מד"א מתן פרידמן, שנפצע לפני כשלושה חודשים באורח קשה בתאונת דרכים, וכעת נמצא בשיקום. לאירוע הוא הגיע על כיסא גלגלים וזכה לתשואות

פורסם בתאריך: 4.6.18 19:40

     

אתמול (ראשון) התקיים במשכן לאמנויות הבמה טקס הסיום של בוגרי מחזור נ"ד של מקיף א' אשדוד, שאליו הגיע המפקד והחובש מתן פרידמן שכזכור נפצע קשה בתאונת דרכים בתחילת חודש מרץ 2018, היישר מהשיקום בתל השומר כדי להפתיע ולכבד בנוכחותו את תלמידיו ועמיתיו למקצוע.

פרידמן בקהל. צילום: פוש אפ גירלס

פרידמן בקהל. צילום: פוש אפ גירלס

במשך ימים ארוכים שכב מתן פרידמן, כונן מד"א ומפקד מסלול השוחרים של מקיף א' במצב קריטי לאחר שעבר תאונת דרכים ונפצע בתאונה קשה בכביש 4 בצומת שדה עוזיה. הרופאים בבית החולים אסותא אשדוד נלחמו על חייו והעיר נשאה תפילה לרפואתו וחיבקה חיבוק אוהב את משפחתו.

הוא החל תהליך שיקום בבית החולים תל השומר והגיע במיוחד לבוש במדים, כשהוא על כיסא גלגלים, עם צמיד האשפוז על ידו לטקס הסיום שהתקיים אמש.

פרידמן בעצמו היה תלמיד במקיף א' במגמת תעופה וחלל, כמו כן היה ספורטאי מצטיין בג'ודו. הוא ליווה ופיקד על התלמידים וכל הנוכחים באולם התרגשו מאוד לראותו.

מנהלת המקיף הדס בן שושן. צילום: פוש אפ גירלס

מנהלת המקיף הדס בן שושן. צילום: פוש אפ גירלס

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי שהשתתף באירוע, חיבק את פרידמן בחום. השניים, מתברר, מכירים ונפגשו כמה פעמים בעבר כאשר מתן זכה בפרסים ולסרי אף נתן לו מענק שאפשר לו להשתתף בתחרות בינלאומית בג'ודו.

"זהו ערב מיוחד ויום מרגש ואולי המעבר החשוב ביותר שתעשו בחיים שלכם – מתלמידי תיכון לבוגרים ועצמאיים", אמר לסרי לבוגרים. "למקיף א' יש מסורת של אהבה אמיתית לתלמידים שלו, אני מכיר אותו באופן אישי ויש לי חיבה אישית לבית הספר אשר מוצאים מהתלמידים את המקסימום. אני גאה מאוד בבית הספר לתעופה וחלל של חיל האוויר כאן באשדוד", הוסיף.

במהלך דבריו אמר לסרי שהוא שמח מאוד לראות את פרידמן עם כולם כמפקד ואיחל לו שוב החלמה. הקהל הנרגש מחא כפיים ללא הפסקה.

לסרי מברך. צילום: פוש אפ גירלס

לסרי מברך. צילום: פוש אפ גירלס

מנהלת בית הספר, הדס בן שושן, איחלה לבוגרים הצלחה בהמשך הדרך וקראה להם לפרוש כנפיים כדי להגשים את חלומותיהם השאפתניים ביותר: "במהלך השנים הוכחתם אינספור פעמים שבחריצות ועבודה קשה ניתן להגיע להישגים מרשימים".

היא הודתה לאנשי הצוות ולנציגי חיל האוויר, שתרמו להובלת מסלול השוחרים בדרך להשתלבותם של התלמידים במערך הטכני של החיל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר