פעילות חברתית ערכית. מקיף ה'

70 שנה למדינה: מקיף ה' בין 70 בתי הספר שבחרו משרד הביטחון וצה"ל לדיון ערכי

לוחמי פלוגת הסיור של חטיבה 401 של חיל השריון פשטו ביום שישי האחרון על מקיף ה' באשדוד וקיימו מפגש ערכי עם תלמידי שכבה י'. זאת במסגרת מיזם  70 שנה למדינה ולצה"ל שיזמו משרד הביטחון וצה"ל, שבחרו 70 בתי ספר מכל רחבי הארץ

פורסם בתאריך: 14.5.18 17:54

     

המיזם במהותו הוא מיזם ערכי שכל תכליתו היא הנתינה מבלי שום ציפייה לקבלה. אך ביה"ס עשה במופע שימוש כפול, גם ערכים וגם יריית הפתיחה לתכנית ההכנה לשרות משמעותי בצה"ל של תלמידי השכבה.

מיזם ערכי של צה"ל בבתי ספר נבחרים

התלמידים כתבו מראש מכתבים אישיים לחיילי פלוגת הסיור והכינו מארזי צ'ופרים לחיילי הפלוגה. היום נפתח בארוחת בוקר ללוחמים, בהמשך התקיים טקס לפתיחת היום עם כלל הלוחמים והשכבה, לאחר הופעת להקת המחול של מקיף ה' נאמו מנהל המקיף שלומי פייער, מנחה משרד הביטחון וקצין מהפלוגה, ובליבת המפגש התקיימו מעגלי שיח ערכיים בכיתות כאשר לכל כיתה הוצמדו 5 לוחמים. בדיונים הערכיים דנו בסוגיות כמו ציונות, הישגי המדינה, גיוס ושירות משמעותי.  

אם לא יהיו אילוצם מיוחדים עקב המצב הביטחוני, בשבוע הבא יפשטו על מקיף ה' באשדוד לוחמי פלוגת העורב של חטיבת גבעתי במסגרת "דרום סגול" במהלכו התלמידים יקיימו מעגלי שיח כיתתיים עם הלוחמים ויעברו במספר תחנות בחצר המקיף.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר