טקס מצטיינים אשדוד_יאשה גליוק1
טקס מצטיינים אשדוד. צילום:_יאשה גליוק

פרח שלי הו פרח: מיהו החונך המצטיין?

בטקס חונכים מצטיינים מרגש של מנהלת פרח נגב צפוני והשפלה העניקו תעודות הצטיינות ל- 12 חונכים מצטיינים במימון עיריית אשדוד ועמותת ניהול. הטקס נערך בנוכחות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שאמר:"הד.נ.א האשדודי למצוינות, אותו אנו פוגשים בכל תחום כמעט, בא לידי ביטוי גם במעורבות החברתית המשמעותית של הסטודנטים הפעילים במסגרת פרח"

פורסם בתאריך: 3.5.18 14:43

     

בטקס מרגש הוענקו אותות הצטיינות לחונכים המצטיינים, על פועלם בפרויקט פרח אשר פעלו במסגרת מנהלת פרח נגב צפוני והשפלה, היושבת במכללת ספיר. לבנה דוידי, מנהלת פרח נגב צפוני והשפלה בירכה את הסטודנטים המצטיינים ובירכה על שיתוף הפעולה עם העיר אשדוד ועל התקציבים שהיא מעבירה לטובת החונכים.

אלון גלרון, מנכ"ל ארגון פרח ציין בנאומו כי "החונכים המצטיינים היושבים כאן הערב, פנו לפרח בתחילת השנה כמו אלפי סטודנטים אחרים, ממועד כניסתם לפרח ועד סיום השנה הם הטביעו חותם, הם השכילו לשלב לימודים וחיים אישיים עם נתינה במסירות רבה לילד או ילדה אשר נזקקו להם, לקשר איתם, לחוויה החיובית שהם העניקו להם. המכשולים והמורכבויות בדרך לא הרתיעו אותם, הם המשיכו הלאה, גם כשאחרים הרימו ידיים, או כשהילדים עצמם ערכו להם אינספור מבחנים, ובכך היו עבורם דמות משמעותית, מרוממת ומלמדת, מכילה ומעצימה" גלרון הוסיף ואמר "ברצוני להודות גם לעיריית אשדוד והנהגת העיר אשר מהווים עבורנו שותפים מופלאים ובעשותם כן מעלים על נס את הפעילות החברתית".  

טקס מצטיינים אשדוד. צילום:יאשה גליוק

בעיר אשדוד ישנם פרויקטים אישיים וקבוצתיים מגוונים הנותנים מענה ליותר מ- 1200 ילדים בבתי הספר היסודיים, תיכונים, חינוך המיוחד וילדים אשר משפחותיהם מטופלות ברווחה. בסה"כ פועלים בעיר אשדוד כ-900  סטודנטים חונכים בחונכויות אישיות וקבוצתיות.

פרח הוא תכנית לאומית להשפעה חברתית המערבת אלפי סטודנטים ומציע הזדמנות לחנוך ילד/ה ולקבל מלגת לימודים בתמורה לשעות החונכות. החונכות מאפשרת מצד אחד הענקת תשומת לב אישית לילד ודגם חיובי לחיקוי ובכך מסייע לילד לממש את הפוטנציאל הגלום בו, לפתח הערכה עצמית חיובית ולשגשג ומהצד שני מאפשרת לסטודנטים לחוות תחושה של סיפוק ועשייה מעצם תרומתם לחברה. בפרח פרויקטים רבים ומגוונים, החל מהחונכות האישית הקלאסית וכלה בפרויקטים קבוצתיים שונים בתחומים מגוונים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר