יחיאל לסרי במפגש החינוך. צילום:עיריית אשדוד

אשדוד: מעצמה חינוכית

מפגש פסגה עם מנכ"ל משרד החינוך: מנכ"ל משרד החינוך פגש את צמרת החינוך באשדוד ושיבח אותם על עבודתם המסורה ועל הישגי החינוך

פורסם בתאריך: 18.3.18 10:02

     

ראשי מינהל החינוך, מנהלי בתי ספר, גננות מובילות, ועד הורים עיקרוני, נציגי החינוך הלא פורמלי, יו"ר מועצת תלמידים עירוני ונציגי הנוער התחילו אתמול את יומם העמוס באירוח של צמרת משרד החינוך ובראשם מנכ"ל המשרד. את פני מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב והפמליה המכובדת קידם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, רגע לפני שהוא וכל צמרת החינוך באשדוד מתפנים להמשך יום עמוס וגדוש אירועים במסגרת יום מעשים טובים.

ביקור המנכ"ל הינו חלק מביקורים שהוא עורך ברשויות המקומיות והרצון לראות מקרוב את הנעשה בשדה החינוך בכל רשות. במסגרת הביקור התקיימה פגישת עבודה אינטנסיבית בהשתתפות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל המשרד מר אבואב, הממונה על החינוך מר יהודה פרנקל, מנהלת המחוז גב' עמירה חיים וראש מינהל חינוך מר אריה מימון ולאחריו התקיים מפגש באודיטוריום הפיסגה, אליו הצטרפו כל המי ומי במערכת החינוך העירונית ונציגים הפועלים ותורמים בתחום החינוך.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פתח את המפגש בסקירה על העיר אשדוד, על הישגי העיר ולאן מועדות פניה של אשדוד בשנים הקרובות, תוך שהוא מונה את הישגי מערכת החינוך המרשימים ואת העבודה שנעשית ע"י כל הפורום המכובד שהתכנס במרכז הפדגוגי.

 

 

מנכ"ל משרד החינוך מר אבואב הציג את המשנה החינוכית שלו, בדגש על מערכת החינוך הנדרשת לחזק את הרחבת הידע, הכישורים החברתיים של תלמידיה והקניית הערכים לתלמידים ולחברה כולה. לאחר מכן ביקש לשוחח עם מנהלים ופנה בשאלות ישירות למנהלי בתי הספר על מנת ללמוד ולהכיר מהם את הנושאים החשובים "העולים מהשטח" וללמוד מניסיונם המקצועי על העבודה הנעשית בין כותלי החינוך. אבואב פרגן לאשדוד ושיבח את העיר על ההישגים שהיא מציגה בתחום החינוך.

"היה מפגש מאוד מוצלח, מעניין ביותר ופורה" אומר מר אריה מימון, ראש מינהל החינוך, ומציין כי מנכ"ל משרד החינוך התייחס בדבריו להצלחות הרבות ולהישגים המרשימים של אשדוד בעשייתה החינוכית. מימון הודה לכל הפורום הנכבד שקידם את פני המנכ"ל ופמלייתו ועל העבודה המאומצת שהם עושים במהלך כל השנה וכל השנים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר