תלמידי כיתה י"א 7 באורט ע"ש 'רבין' נותנים מכל הלב

ערן רוזן, מחנך כיתה י"א 7 ותלמידי כיתתו בחרו בדרך יצירתית במיוחד בכדי לעזור לניצולי השואה. הכול החל בשעת מחנך שהתקיימה לפני מספר שבועות, ערן המחנך ורכז המעורבות החברתית הציג בפני תלמידיו כתבה מערוץ 2 על מצבם העגום של ניצולי השואה.

פורסם בתאריך: 12.3.18 17:35

     

"נכון לשנה זו חיים בישראל כ-189 אלף ניצולי שואה, מתוכם כ-30% חיים מתחת לקו העוני. כמעט מחציתם מרגישים בודדים ומאמינים שלא יזכרו אותם אחרי לכתם. 73% סובלים מבעיות בריאות" אמר להם רוזן. תלמידיו הנרעשים הגיבו בקריאות: "מה אנחנו יכולים לעשות?", ערן חייך ואמר: "אתם יודעים, בגן יבנה יש חנות בגדים אחת של ניצול שואה, עשו מה שנראה לכם". התלמידים יצאו מיד לעשייה, אספו כסף מחבריהם לכיתה ומכיתות נוספות ויצאו לערוך קניות בחנות שלו, הם קנו בגדים, מצעים ומגבות שאותם תרמו לאחר מכן למיעוטי יכולת. ראש המועצה, דרור אהרון, לא התעלם מהמחווה והגיע השבוע לבית הספר במטרה להעניק לכיתה תעודת הוקרה כיתתית על מעשיהם.

מנהלת בית הספר אורט ע"ש 'רבין', מרי שפונט: "אני מברכת ומוקירה את פועלם של המורה ערן רוזן וכיתתו בפעילות מבורכת זו. יש לנו נוער נפלא ואנו גאים בו. מעשיהם היו לא רק מעשה טובה אלא מעשה של נתינה לקהילה כמיטב המסורת המונהגת בבית הספר "ממנהיגות אישית למעורבות חברתית", יישר כוח וכל הכבוד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר