מרכז הדולפין והים

במרכז הדולפין והים, כבר ביקרתם?

מה קרה שילדי אשדוד ויבנה נחשפו למרכז הדולפין והים? במסגרת הפעילות של איגוד ערים לאיכות סביבה אשדוד חבל יבנה הגיעו קבוצות של מועצות תלמידי שפעילות בנושאי סביבה לסיור העשרה למרכז ולאחר סיוור חוויתי ופעילות מגוונת הם אפילו זכו...לאמץ דולפין!

פורסם בתאריך: 8.3.18 18:07

     

במסגרת פעילות של איגוד ערים לאיכות סביבה אשדוד וחבל יבנה הגיעו מועצות תלמידים ירוקות שפעילות בנושאי סביבה לסיור העשרה, במרכז הדולפין והים. הם ערכו סיור חוויתי, וקיימו בחירות דמוקרטיות ( כולל קלפי והכנת תעודות זהות), לבחירה של דולפין לאימוץ.
כל בית ספר קיבל ערכת ״אמץ דולפין״ שבאמצעותה הוא יקיים פעילות דומה ליתר התלמידים בבית הספר.

מרכז הדולפין והים מציע מגוון רחב של פעילויות – לארגונים, לחברות ולקבוצות – הכוללות הדרכה מקיפה ומרתקת, שחושפת את סודותיו של הים התיכון ושל יושביו, והכל מנקודת מבטו של הדולפין. המרכז הייחודי, שהוקם בידי עמותת מחמל"י, בשיתוף בית הספר לקציני ים אורט-אשדוד, עיריית אשדוד ונמל אשדוד, שוכן במבנה מרשים על גדת נחל לכיש.

ואם תהיתם מהו פרויקט "אמץ דולפין" ? נספר לכם שגם אתם יכולים. עבור תרומה על סך 180 ש"ח ומעלה, תקבלו "ערכת אימוץ", הכוללת את תמונת הדולפין המאומץ הנבחר ותעודת אימוץ מהודרת. כמו כן, בכל פעם שצוות המרכז יראו בים את הדולפין המאומץ או את אחד מחבריו במסגרת אחד מהפלגות המחקר שלנו, תקבלו עדכונים בדואר האלקטרוני על הדולפין שאימצתם, על שאר דולפיני הבר בארץ, וכן תמונות חדשות שלו ושל חבריו הדולפינים, כך שתוכלו לשמור איתו על קשר.

תוקף האימוץ הוא שנה, הכסף מהווה תרומה לעמותת מחמל"י וישמש לשדרוג אמצעי ההצלה והאישוש שברשותנו כמו גם לקידום המשך מחקר הדולפינים בישראל.

לא רבים יודעים, אך מול חופיה היפים של אשדוד חיה דרך קבע אוכלוסייה מרשימה של דולפינים, ובייחוד דולפין ממין דולפין מצוי, שנמצא בסכנת הכחדה. עובדה זו, בנוסף על הצלחתה המסחררת של פעילות "מרגישים את הים" שיזמה מחמל"י (מרכז חקר, מידע וסיוע ליונקים ימיים) בגני הילדים בעיר, הביאו את העמותה להקמת מרכזה החינוכי דווקא באשדוד. המרכז הוקם בבית הספר לקציני ים אורט-אשדוד, בשיתוף נמל אשדוד ובסיועם של עיריית אשדוד ואיגוד ערים לאיכות הסביבה חבל יבנה-אשדוד, על הגדה הדרומית של נחל לכיש, בסמוך לפארק האקולוגי, ומציע מגוון פעילויות – לארגונים, חברות וקבוצות – מאירועי חברה והרצאות ועד לכנסים ולסיורים משולבים – במרכז ובנחל הסמוך – הכוללים הדרכה מקיפה ומרתקת, שחושפת את סודותיו של הים התיכון ושל יושביו.

לעדכונים שוטפים על היונקים הימיים בישראל – מוזמנים להיכנס לעמוד הבית של מחמל"י בפייסבוק: www.facebook.com/immrac

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר