תלמידים לומדים. אילוסטרציה. צילום: אילן אסייג
תלמידים לומדים. אילוסטרציה. צילום: אילן אסייג

עיריית אשדוד תפעיל כבר בפסח הקרוב את "בית הספר של החגים"

בשורה להורים: בגנים ובכיתות א'-ג' תפעל תכנית "ניצנים בחופשות – בתי הספר של החגים" כבר בפסח הקרוב. במסגרת תכנית זו יזכו תלמידי ישראל לקבל פעילות העשרה תוספתית במוסדות החינוך במשך 5 ימים, עד לשעה 13:00, בעלות של 20 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 21.2.18 15:29

     

היום (ד') התקבלה החלטה על פתיחת מוסדות החינוך בפסח במהלכם תתקיים פעילות העשרה בדומה לזו של "בית הספר של החופש הגדול". השנה תתקיים התוכנית בין 25 במרס ל-29 במרס.

הפעילות תתקיים בבתי הספר (א-ג) בשעות 8:00 ל-13:00 ובגני הילדים בשעות 7:30 ל-13:00. לפי המתווה, בצוות החינוכי שיעבוד בימי החופשה בגני ילדים יהיו גננת וסייעת בכל קבוצה, או מדריכה וסייעת. בבתי ספר יהיו מורה בכל קבוצה או שני מדריכים, ובכל בית ספר יימצא רכז בית-ספרי.
העלות ליום תעמוד על 20 שקלים בלבד.

&nbspהתכנית גובשה על ידי שר החינוך, נפתלי בנט, על רקע המצוקה הגדולה של ההורים בישראל, שנאלצו לבחור בין העבודה לבין הילדים בחופשות. התכנית מעניקה פתרון י לבעיית הפער בין חופשות התלמידים לאלו של ההורים ונותנת מענה חינוכי ואיכותי לפוטנציאל של כמיליון תלמידים. זאת ועוד היא חוסכת למשפחה כ- 1,000 ₪ בשנה. זוהי בשורה גדולה וחשובה עבור ציבור ההורים.

בשנת הלימודים הבאה, תשע"ט, התכנית תפעל חמישה ימים בחופשת חנוכה וחמישה ימים בחופשת פסח.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "אנחנו פועלים ללא לאות כדי להבטיח שילדי ישראל יחלו כבר בפסח הקרוב להנות ממסגרות של בתי הספר של החגים, בהובלתו של שר החינוך בנט, ולשהות בשעות הפנאי במסגרת חינוכית עשירה ואיכותית. לפי שעה, קצב ההתקדמות משביע רצון, אולם אנחנו רוצים לוודא כי רוב מכריע של הרשויות יירשמו לקול הקורא. אני מזמין את הרשויות שעדיין לא ביצעו רישום לנצל את חלון ההזדמנויות האחרון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר