רונן ועדי קולטקר - קרדיט יחצ

מכללת סמי שמעון מציגים: תואר ראשון באהבה

מה קורה כשהנדסה, כימיה וחשמל מתערבבים יחד? לכבוד יום האהבה הבינלאומי רונן ועדי קולטקר, תושבי אשדוד, משתפים בסיפור הייחודי העומד בתחילת הקשר שלהם וכיצד נכנסה לתמונה גם המכללה האקדמית להנדסה אשדוד

פורסם בתאריך: 12.2.18 09:28

     

רונן קולטקר (36) תושב אשדוד אהב את תחום המחשבים והאלקטרוניקה עוד כשהיה ילד. מסיבה זו החליט רונן ללכת ללמוד במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללה האקדמית להנדסה אשדוד. עדי, אז לאבנץ, (32) הכירה את רונן במהלך כיתה יב' וכשהגיעה לתקופת התואר החליטה ללכת ללמוד כלכלה.לאחר שנפתחה לעולם ההנדסה והמדעים המדויקים מרונן, החליטה עדי לעזוב את התואר בכלכלה ובמקום הצטרפה  יחד עם בן זוגה לתואר ב-SCE במחלקה להנדסה כימית.

"הכרנו לפני התואר" סיפרו בני הזוג קולטקר. "אחרי שעדי ראתה את מה שאני לומד ואת הנושאים שבהם אני עוסק, החליטה שמעניין אותה תחום המדעים המדויקים, עזבה את לימודי הכלכלה והגיעה למכללת SCE. היינו יושבים יחד בדירה, לומדים ומכינים שיעורי בית. ניסינו לעזור אחת לשנייה כמה שיותר כי היו הרבה מקצועות שהיו דומים באופי" סיפרו.

 

רונן כיום עובד בחטיבה הטכנולוגית של בנק לאומי כארכיטקט מערכות. "מאז שאני ילד אני אוהב מחשבים, שפות תכנות וסייבר" סיפר רונן. "התחלתי לעבוד בבנק בתקופת התואר ומאז אני שם. השלמתי במהלך העבודה גם את לימודי התואר השני ובקרוב אני מתחיל את לימודי הדוקטורט ולאחרונה אף התקבלתי לוועד העובדים הארצי של החברה". עדי מיד לאחר התואר החלה לעבוד במפעל צעצועים בעיר כמהנדסת המפעל וכיום עובדת ברשות המיסים במכס אשדוד כמהנדסת כימית האחראית על המוצרים הנכנסים לארץ.

"כיום אנו נשואים ולפני כשלוש שנים גם נולד לנו בן" סיכמו עדי ורונן. "חיי המשפחה שלנו חשובים לנו יותר מהכל. התואר איפשר לנו למצוא עבודות מעניינות בתחומים שאנו אוהבים ולמרות הסטיגמות, הרבה זמן פנוי ליהנות מהדברים החשובים באמת –  המשפחה, הזוגיות ולהיות ביחד כמה שיותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר