מחסד לחסד, תלמידי ישיבת אמית בפעולה

מרגש:תלמידי ישיבת אמי"ת הקימו גמ"ח

תלמידי ישיבת אמי"ת אשדוד משתתפים ביוזמות רבות של התנדבות ותרומה לקהילה במהלך השנה, אולם לאחרונה החליטו ליזום פרויקט חסד עצמאי משלהם - גמ"ח מזון למשפחות נזקקות אותו הם מפעילים מתחילת התהליך ועד סופו

פורסם בתאריך: 8.1.18 13:55

     

מועצת התלמידים בישיבה החליטה להקים גמ"ח ישיבתי- גמ"ח "קרוב ללב", וליוזמה הצטרפו גם חברי הנהגת ההורים. הגמ"ח מתופעל בישיבה החל מאיסוף המוצרים, דרך אריזת הארגזים ועד  חלוקת מארזי מזון למשפחות נזקקות.

במפעל החסד הישיבתי לוקחים חלק כל תלמידי הישיבה. מדי שבוע מביאים התלמידים תרומות של מוצרי מזון יבשים לנקודת איסוף בישיבה. למוצרים אלו מתווספת תרומת ירקות ופירות ממשק חקלאי באחד מישובי הסביבה.

כל שבוע כתה אחרת אחראית על אריזת ארגזי מזון עמוסות במוצרים עבור משפחות נזקקות. התלמידים, בסיוע מחנכי הכיתות והיועץ החינוכי הרב חגי גבאי. בסוף התהליך, נוסעים אנשי צוות החינוך וההוראה בישיבה ומשאירים את המארזים ליד דלתות בתי המשפחות .

אריאל אבקסר, תלמיד כתה ט וממובילי הגמ"ח: "תמיד התנדבנו במרכזי חסד שונים – זה לא חדש. לפעמים ארזנו משלוחים , לפעמים חילקנו… אבל הפעם זה שונה – כי אנחנו הקמנו לבד, האחריות רבה יותר וכך גם  ההתרגשות. שתמיד נזכה להיות מן הנותנים!"

הרב שלום מלול, ראש הישיבה : "מרגש לראות את הישיבה כולה פועלת במרץ בעשיה שכולה חסד. יוזמתם הברוכה של התלמידים מעידה כי למדו את השיעור החשוב ביותר- שיעור באהבת הזולת, ועמדו במבחן החשוב ביותר – המאמץ למען האחר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר